niedziela, 10 lutego 2019

Nowy Rok, Nowy Haft - podsumowanie stycznia - 1

Kurczaczki prawie przegapiłam termin podsumowania (do dziś!)

No więc tak....

Zabawa Nowy Haft, Nowy Rok organizowana przez Kreatywna TV

Haftuję All Stars of You, wzór pochodzi od Aleksandry Kulakovej (zdjęcie całego haftu pochodzi z jej instagrama)

 

Moje postępy w styczniu:





Jakość zdjęć kiepska - robione telefonem

Dane techniczne:
materiał - murano splash 32ct
mulina DMC 38 kolorów + mieszanki

PS. 21 stycznia  skończyłam Hobbita, jest wyprany (ręcznie), czeka na oprawę
Muszę się zebrać żeby napisać o nim post.

13 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...