czwartek, 17 października 2013

Letni SAL 6

W moim SALu doszło dosłownie tylko kilka xxx
Teraz pali mi się w rękach Poppy Cat i Steam Train do grudnia muszą być wyhaftowane :)

Przybył tylko mały zielony zawijas nad "Z"


Całość



i Wasze postępy (po kliknięciu na zdjęcie zostaniemy przekierowani do bloga jego właściciela)

1. annamaria27 bez bloga
2. Beata bez bloga (będzie haftować wybrane literki)

3. BiBi z Zapach poziomek - dołączyła 23.09.2013
3. Ela z Zakątek pełen barw u Eli (stan na 04.10.2013)




4. Jola z Niecodzienny nieco dziennik (stan na 14.10.2013)



5. Marille z Marille`s crochet, knitting and more
6. Paolinka z Mulinki Paolinki (stan z 15.10.2013)





7. Wioletta z Violi igłą malowane (stan z 05.10.2013)



8. Xymcia-dm z Pleasure, Little Treasure


Przypominam o zabawie Wędrująca książka - zapraszam TU

5 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...