czwartek, 10 października 2013

Wilczuś rusza dalej ....

Kochani
Jakiś czas temu (chyba w połowie sierpnia) przyszła do Nas książka "Księga straszliwej niegrzeczności napisał Wilczuś z wielkiej złości" - Ian Whybrow.


Zabawę z wędrującą książką rozpoczęła mama Lenki i Nikiego, a my dostałyśmy ją od Joasi z bloga nie tylko moimi oczami.
Teraz czas się z ową książką rozstać, eh. Ale nie płaczę bo Nam udało się tą książkę wygrzebać na strychu (jej właścicielem jest Mój M) więc czytać ją będziemy dalej :) Zosi Wilczuś bardzo, bardzo przypadł do gustu.


Kilka słów o samej książce:
Jest to pierwsza część opowieści o dorastaniu Wilczusia, który stał się nowym bohaterem literatury dziecięcej na miarę Kubusia Puchatka czy Misia Paddingtona. Jeżeli twoje dziecko nie chce lub nie lubi czytać, koniecznie musi poznać tę książkę. Para autor-ilustrator stworzyła typ nowego bohatera, dostosowanego do wyobraźni i potrzeb dziecka końca XX wieku. Opowiedziana w przewrotny sposób historia stawia przewrotne tezy i w ten sposób uczy dzieci wrażliwości. Pozbawiona zbędnego dydaktyzmu, zabarwiona specyficznym humorem, z łatwością trafia do dziecięcych wyobrażeń. Doskonałe spolszczenie Ernesta Brylla i dowcipne ilustracje Tony'ego Rossa to kolejny atut tej książki. Mały czytelnik musi odbyć długą samotną podróż do Stryjca-Złyjca, zapisać się do Szkoły Złości i Chytrości oraz przyswoić sobie dziesięć przykazań-dokazań Złego Wilka. Co wynikło z tej wyprawy, czytelnik dowie się z dowcipnych listów Wilczka do rodziców.



Jak stać się TYMCZASOWYM właścicielem książki? 
Zasady są bardzo proste, oto i one:
- czytamy książkę a potem wysyłamy do kolejnej osoby
- pamiętamy o umieszczeniu wpisu w książeczce (wiem ze się nie pisze po książkach ale to taki wyjątek)
- do wysyłanej książki dołączamy jakąś drobnostkę - upominek dla nowych, tymczasowych właścicieli książki
- każda kolejna osoba wyłoniona jest dzięki losowaniu

Zapisać się może każdy do 17.11.2013 - na losowanie zostawię sobie max. tydzień w ciągu którego nastąpi uroczyste ogłoszenie wyniku tego losowania:)
Chętni do wzięcia udziału w zabawie proszę o zostawienie komentarza pod tym postem i umieszczenia podlinkowanego obrazka u siebie w pasku bocznym:) - NIE TRZEBA być obserwatorem mojego bloga ;)





11 komentarzy:

  1. ja bardzo chętnie się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się ustawiam, moją trójeczkę na pewno zainteresuje taka książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja sie dopisuje małe z wielką checia posłuchają jak im poczytam :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to cos dla moich urwisów, oczywiscie chętnie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och i ja się zapiszę do poczytania ;-)
    Karolina będzie zachwycona.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. no ba ... ja też się zapisuję.....

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba coś dla moich chlopaczkow lobuziaczkow. Jestem babcią czytajaca wnukom. Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Świetny pomysł na czytanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba coś dla moich chlopaczkow lobuziaczkow. Jestem babcią czytajaca wnukom. Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Świetny pomysł na czytanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harami zabawa była organizowana u mnie 2lata temu (popatrz na datę publikacji postu). W tej chwili nie mam pojęcia gdzie jest Wilczuś
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    2. Harami zabawa była organizowana u mnie 2lata temu (popatrz na datę publikacji postu). W tej chwili nie mam pojęcia gdzie jest Wilczuś
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...