czwartek, 3 października 2013

letni SAL 5 + Budapeszt

Dziś niczym się nie pochwalę :(
A wszystko przez to, że przez ostatnie 2 tygodnie byliśmy z całą rodzinką "na walizkach" - trochę u moich rodziców (ok 600km stąd) i 3 dni w Budapeszcie (400km stąd) :)

Wstawiam zdjęcie mojego haftu :(



Wasze postępy: ;) (foto są podlinkowane do blogów ich właścicielek)
1. annamaria27 bez bloga
2. Beata bez bloga (będzie haftować wybrane literki)

3. BiBi z Zapach poziomek - dołączyła 23.09.2013
3. Ela z Zakątek pełen barw u Eli (stan na 04.10.2013)




4. Jola z Niecodzienny nieco dziennik (stan na 1.10.2013)




5. Marille z Marille`s crochet, knitting and more
6. Paolinka z Mulinki Paolinki (stan z 02.102013)






7. Wioletta z Violi igłą malowane (stan z 05.10.2013)



8. Xymcia-dm z Pleasure, Little Treasure


Kilka pamiątek z Budapesztu :)
- pszczółka dla Zosi :)
- naparstek i chusta dla mnie :)
- monetka dla mojego M
- a magnes ... dla psiapsiółki Pani A :) (NIE Owieczka bo ona przyjechała z Zakopanego jakiś już czas temu)


Panorama Budapesztu (widok na Parlament)


Panorama Budapesztu (widok z Mostu Łańcuchowego)


Pomnik Króla Stefana na Wzgórzu Zamkowym


W tle Kościół św. Macieja pw. NMP na pierwszym planie baszty Rybackie


Pomnik Butów nad Dunajem  - stoi się w tym samym miejscu, gdzie w czasie II wojny światowej Żydzi - mężczyźni, kobiety i dzieci - stali w szeregu pod rozkazem zdjęcia butów, po czym byli rozstrzeliwani przez rewolwerowców z partii Strzałokrzyżowców, potem spadali do szumiącej wody, a ich ciała porywał prąd rzeki.


Skrzynki pocztowe na terenie Wzgórza Zamkowego - cudne!




Zajrzyjcie jeszcze do Margott ogłosiła naprawdę świetne Candy :)


6 komentarzy:

  1. Tak mi wstyd u mnie póki co XXX w tym hafcie brak
    bo pracowałam na wsi ale może wkońcu i ja zacznę ;)
    Zazdroszczę super wyjazdu - uściski i buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wakacji, nie tylko krzyżykami człowiek żyje.:) Ja trochę nadgoniłam, ale i tak daleka droga przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudeńka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w Budapeszcie .... 20!!! lat temu :) Piękne miasto. Nie dziwię się że nie postawiłaś żadnego krzyżyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz byłam tam 13 lat temu :) z klasową wycieczka, niesamowite przeżycie trafiać w te same miejsca po tylu latach. A ile miejsc musiałam sobie odpuścić bo miasto nie jest przystosowane dla ludzi posiadających dziecięce wózki! wszędzie są schody i żadnych zjazdów ;/

      Usuń
  5. Cudne zdjęcia ,,\
    Postawiałm pare xxx musze wstawic zdjęcie ,,
    Pozdrawiam ,,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...