wtorek, 11 marca 2014

... mam coś dla Was....

DZIŚ MÓJ BLOG OBCHODZI SWOJE PIERWSZE URODZINKI!
JUPI!!!!!!


(przepraszam Was za wielkie litery ale bardzo, bardzo się cieszę z tego powodu)

Sama się dziwię, że jestem z Wami już cały rok.
Gdy zakładałam tego bloga bałam się, że będzie to na "5 minut". Taki chwilowy kaprys.
Ale nie, nie na 5 minut ani na 10... mało tego mam ochotę na kolejny rok.
Nawet nie wiecie jakie motywujące mogą być Wasze wspaniałe komentarze i sam fakt, że do mnie zaglądacie (np. DIY na zakładkę sowią ma ponad 600 wyświetleń).
Blog doczekał się też ponad 100 obserwatorów...
Ale nie będę Was zanudzać statystykami bo przecież nie o nie tu chodzi tylko o to, że JESTEŚCIE i do mnie zaglądacie, a czasem zostawiacie też i miłe słowo.

Bardzo dziękuję.


Żeby nie było, że sama tylko zapisuję się do Was, do różnych zabaw 
... oraz ...
w myśl zasady: żeby brać trzeba również DAWAĆ ;)

Chciałabym zaproponować Wam moje pierwsze CANDY a w nim:
- wzorek do haftu Sarach Kay (zestaw DMC)



-  trochę "przydasi" - kilka mulinek i plastikowe bobinki oraz porcelanowy naparstek przywieziony przeze mnie we wrześniu 2013 roku z Budapesztu



- będzie też herbatka i cukierasy (!)
- myślę, że do paczuszki zmieszczą się też ze dwa haftowane wielkanocne jaja (foto wrzucę w niedalekiej przyszłości)




ZASADY CANDY takie jak (chyba) wszędzie:

1. pozostaw komentarz pod tym postem z adresem bloga (będę do Was zaglądać) - WAŻNE zabawa tylko dla osób prowadzących systematycznie bloga

2. na swoim blogu proszę o umieszczenie banerka w pasku bocznym z aktywnym linkiem do tego posta (będę sprawdzać - a co!)

Więcej obowiązkowych zasad nie przewiduję.

3. bycie obserwatorem mojego bloga - nieobowiązkowe - nie jest to punkt obowiązkowy, chciałabym aby pozostali ze mną tylko Ci którzy chcą dalej śledzić moje poczynania xxx



4. będzie mi bardzo miło jak polubisz moją stronkę na FB - tak jak powyżej (zamieszczam tam różne foto moich prac, które nie trafiają tu na bloga)

5. zapisy od dziś do 11.04.2014 przy dobrych chęciach paczka powinna być jeszcze przed świętami u zwycięzcy


6. losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się "chwilkę" później

niestety tym razem NIE WYSYŁAM paczuszki za granicę


banerek do pobrania:




zapraszam gorąco do zabawy!

73 komentarze:

  1. Gratuluję roczku:) Z przyjemnością zapisuję się na zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pierwszej rocznicy !!! z przyjemnością zapisuje się do zabawy :-) a adres mojego bloga : http:/fusikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję roczku!:) Życzę wielu następnych blogowych urodzin:) Dołączam do kolejki:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje pierwszych urodzin :) chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zestawik, chętnie wrzuciłabym go pod moją igłę :)
    obserwuję bloga jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje roczku i życzę wielu kolejnych twórczych latek.
    Chętnie ustawiam się w kolejce.Banerek na blogu http://morisonek.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja przybiegam z najlepszymi życzeniami urodzinowymi :)
    No i ustawiam się w kolejce po cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję - niedawno sama obchodziłam roczek blogowania i miałam podobne przemyślenia :)) nie przestawaj tworzyć i czerpać z tego radości :))))
    wszystkiego naj:))
    staję potulnie w kolejce - na fb jestem jako Sara Brab :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne gratulacje! Życzę ci wielu blogujących lat, mnóstwa komentujących i nieustającej weny twórczej. I staję w kolejce po piękne prezenty.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Życzę jeszcze wielu, wielu lat dalszego, owocnego, blogowania

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna i naprawdę ważna rocznica,gratuluję,sama pamiętam swoją ekscytację.dzięki prowadzeniu bloga uważam że życie nasze jest bogatsze,utrwala tyle ważnych chwil! naszykowałaś piękne rzeczy ustawię się z przyjemnoscią

    OdpowiedzUsuń
  12. Weronko, serdeczne gratulacje! :) Dołączam do zabawy :)

    http://haft-po-godzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje roczka, ja podobnie jak ty , myślałam , że to kaprys , a w sierpniu będą dwa latka:)
    Oczywiscie pisze sie na twoje cukierasy, adres polski posiadam , więc wrazie wygranej....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję blogowego roczku, setki obserwatorów i życzę dalszych oraz dużo weny twórczej.
    Po cukierasy się zapisuję, może być nawet sam naparstek (a przesyłka będzie bardzo blisko).
    Pozdrawiam:)
    Banerek wisi na pasku

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana gratuluje roczku :-)Z chęcią ustawie się w kolejce po naparstek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji rocznicy! Oby tak dalej, Twoje prace naprawdę zapierają dech w piersiach. Momentami, żeby nie przesłodzić :)
    A w zabawie z przyjemnością wezmę udział. Trzeba sobie umilić święta, a co.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielkie gratulacje!!!!!
    Ustawiam się w kolejce po słodkości,banerek jest tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych ;)
    Do kolejki ustawiam się i ja, bo jestem ciekawa nagród..

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No to ustawiam się w kolejce
    Mój blog to http://krecieroboty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapatrzona w prezencik zapomniałam pogratulować roczku, działaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak sobie przeglądałam różne strony i trafiłam do Ciebie i jeśli pozwolisz to zostanę u Ciebie, bo bardzo mi się podoba. Oczywiście zapisuję się do kolejki po tak fajne prezenty, a do tego gratuluję roku. Mnie jeszcze dużo brakuje, ale zapraszam dociaklocia.blogspot.com.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się w kolejke :)
    http://kanwuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, zapisze się z wielką chęcią :))
    i zapraszam cie do mnie na candy,
    a dodalam cie do listy moich blogów zeby tu wpadac czesciej
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    i ja chciałabym się zapisać:) banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ a obserwuję jak Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :) Skorzystałam z zaproszenia, które zobaczyłam na fb :) Gratuluję roczku :)
    A to mój blog :) http://nittka81.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję urodzin i obserwatorów :) Życzę 100 lat blogowego życia albo i więcej ;) i wielu, wielu postów z pracami :) Pozwolisz, że ja też się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roczku! I wielu jeszcze lat weny twórczej i mnóstwa pomysłów :))
    Witajm serdecznie w Lnianym Zaułku:)
    Dziękuję za zaproszenie i ustawiam sie w kolejce!
    Może wreszcie coś wygram...
    Zapraszam do mnie na zabawę" łapanie licznika"
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upsss..:(((((
      ... Sorry:((
      W upływającym czasie, w zawirowaniu, nie wiem czemu...
      Wybacz!

      Usuń
  28. Przyłączam się do zabawy. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku. Z przyjemnością zostanę na dłużej i poobserwuję Twoją przygodę z haftem xx. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę kolejnych lat inspirującego blogowania :)
    Piękny zestaw przygotowałaś.
    Zgłaszam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje roczku, zgłaszam się na cancy, dziękuje za zaproszenie!!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Również się zapisuję:)
    Pozdrawiam
    http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, gratuluje rocznicy i życzę kolejnych latek i przybywających obserwatorów:)
    Z wilką przyjemnością zapisuję się i ja na twoje candy :)
    Banerek u mnie na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Ps. chciałam zapiscać się do obserwujących ale wyskakuje błąd.....

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję roczku w blogowaniu i ustawiam sie w długiej kolejce po fajny zestawik :D pozdrawiam http://www.swiatkrzyzykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje roczku!!!!! i życze dalszych sukcesów w blogowaniu :) i z miłą chęcią się zapisuję banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam a obserwuje nie od dziś i bardzo mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę i ja haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję pięknie pierwszej rocznicy! Bloguję od niedawna, ale już nie mogę się doczekać tego momentu. Przyłączam się do kolejki :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na http://mojezyciepasjauslane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam, jestem tu pierwszy raz... na candy chętnie się zapiszę bo naparstka z Budapesztu jeszcze nie mam... banerek na blogu już umieściłam

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się loloroco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję roczku i życzę pomysłów na następne wpisy.
    Z przyjemnością ustawię się w kolejkę po cukierasy, którymi częstujesz.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję roczku :) mam nadzieję, że i ja do swojej rocznicy dotrwam
    zapisuję się i umieszczam baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Rok zleciał szybciutko i mam nadzieję, że przez ten czas tak Cię blogowanie wciągnęło, że jeszcze wiele takich rocznic będzie.
    Cukierki słodkie, więc się ustawiam w kolejce.
    Pozdrawiam
    Dorfi

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyłączam się do gratulacji z okazji rocznicy! :)
    I oczywiście ustawiam się w kolejce po te cudne przydasie.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. A jak to się stało, że przegapiłam ten wpis? :)
    Oczywiście z miłą chęcią staję w szranki z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! Pierwszy rok zawsze szybko mija. Chętnie zapisuję się na Candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisuję się do ciebie na te przydasie banerek u mnie gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ach, jutro mam rozpocząć moją przygodę z haftem! świetnie byłoby otrzymać taki upominek więc ustawiam się grzecznie w kolejce :D

    banerek na http://kwiatkosia.blogspot.com/

    ps. u mnie również trwa urodzinowa rozdawajka!

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj moje wielkie Gratulacje z okazji 1 rocznicy !!!
    Wiesz , że Cię bardzo lubię a Hobbita kocham ...
    a teraz ustawiam się do tej kolejeczki po cudne
    cukieraski ;))) pozDrawiaM ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
  49. W ogonku stoję ale lepiej tu niż w ogóle.
    Banerek dodałam tutaj
    http://tesstereczka.blogspot.com/2014/03/candy_2844.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy i zapisuję się do Twojej zabawy..Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce! ;)
    Zachęcam do wzięcia udziału w moim urodzinowym candy ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/2014/02/urodzinowe-candy.html
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wielu twórczych lat :)
    Z miła chęcią zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super cukierasy! Mulinki i naparstek przydałyby mi się bardzo!
    Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam. Jeszcze nigdy nie wyszywałam. Byłby to mój pierwszy raz. także biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  56. GRATULUJE !!!, zapraszam tez do mnie do zabawy
    http://arte-by-ania.blogspot.com/2014/03/c-n-d-y-szybciutkie.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję pierwszego roczku, dziękuję za zaproszenie, już się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oooch Uwielbiam te dziewuszki ;)
    Chętnie przygarnę chociaż jedną ;)
    Jedną jedyną... ;)

    Dlatego biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Niech blogowanie dalej Cię wciąga i będzie najlepszą odskocznią od rzeczywistości. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję pierwszej rocznicy. I oczywiście zapisuję się, dołączając równocześnie do grona Twoich obserwatorów. Pozdrawiam. Ela

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najwspanialszego ! :)
    I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Mój adres e-mail: aszika30@o2.pl
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :)
    koralfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję roczku w blogowaniu!:)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka, może szczęście uśmiechnie się do mnie?☺
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  65. hej, witam ponownie ;) Zapisuje się, skoro tak ładnie zasugerowałaś ,zostanę rodzynkiem u Ciebie ;)
    Baner wklejony, a na zapytanie odpowiedziałem meilowo. pozdrawiam Oskar

    OdpowiedzUsuń
  66. ojojojoj ależ kolejka!! No i się nie dziwię, bo żeś przez ten roczek napoczynała :) Gratuluję rocznicy. No i jak to bywa w zwyczaju - zapisuję się na urodzinowe candy :) pozdrawiam
    http://malymikroczkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Haft krzyżykowy - I like, zapisuję się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się z miła chęcią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wiem jak to przegapilam :). Tez sie zglaszam jesli nie jest jeszcze za pozno :). Pozdrawiam serdecznie.
    Banerek na http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zamykam CANDY - zabawę
    wszystkim uczestnikom zabawy bardzo dziękuję i życzę powodzenia.

    Wyniki w najbliższych dniach pojawią się na blogu

    OdpowiedzUsuń
  71. uuuu spóźniłam się :(

    ale i tak zostaję :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...