niedziela, 22 listopada 2020

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione. Paczuszka przyszła stosunkowo niedawno a ja nie mogłam zebrać się aby zrobić foteczki i Wam się nimi pochwalić. 

Wszystko było owinięte w piękny len ufarbowany własnoręcznie przez Agnieszkę - kolorek jest piękny, zapieczętowany pachnącą lawendą - pierwsze wrażenie - MEGA


Zdjęcie wszystkich cudowności spakowanych w paczuszce pochodzi z bloga Chagi:


Moje fotki nie są już tak idealne, a za tło posłużył mi ww. len:


Dostałam francuską książkę hafciarsko - szyciową, informator woj. podlaskiego, żelki Haribo (z których najbardziej cieszyły się chyba moje dziewczynki ;) ), kartkę z pozdrowieniami

...były też różne przydasie: ...


koraliki, guziczki, szkło powiększające, tasiemki i piękny wisiorek (kolejne zdjęcie pochodzi z bloga Chagi a o tym wisiorku możecie podejrzeć TEN post




...oraz...

Największe WOW i wzruszenie - specjalnie dla mnie (chcę tak myśleć) ;P opracowany wzór lotnika z serii Belle & Boo. Dawno dawno temu pisałam do Chagi o możliwość opracowania tego wzoru... 

Za ten wzór moja Kochana  bardzo, BARDZO Ci dziękuję <3



Czas ogłosić zabawę w Podaj Dalej u mnie.

Zgodnie z zasadami mam rok na przygotowanie 2 paczuszek - zgłaszają się TYLKO osoby aktywne, prowadzące hafciarskiego bloga.
Osoby chętne zapraszam do komentowania tego posta - jeśli do 29.11.2020r uzbiera się większa ilość chętnych to zrobię losowanie.

WAŻNE!
Osoby zgłaszające się, zobowiązują się automatycznie do kontynuacji zabawy na swoim blogu.

Co będzie w moich paczuszkach? hmm... jeszcze nie wiem... niespodzianka.


a teraz zabieram się do haftowania lotnika - The little aviator


8 komentarzy:

  1. Muszę sprostować, że len to antyk po mojej babci, który sama ufarbowałam i często wykorzystuję jako wykończenie haftów, raczej nie nadaje się do haftowania :)
    Co do lotnika, to specjalni dla Ciebie go opracowałam :), pamiętając twoje wcześniejsze zapytanie.
    Zapomniałam też napisać, że wisiorek jest zaimpregnowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz , wygląda jak ten murano... ale ja się nie znam :)
      jeszcze raz dziękuję za wzorek

      Usuń
  2. Świetnie zapakowane podaj dalej. Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka umie zrobić prezenty :). Paczka super. Z chęcią się zapiszę do tej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczuszka ;) miłego wyszywania lotnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne upominki a len cudowny!, Chaga ma słabość do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...