niedziela, 30 marca 2014

TUSAL 2014 - odsłona 4 - jeszcze marzec

Ostatni dzień marca czyli czas na odsłonę - czwartą już - mojego TUSALowego słoiczka :)



Wymyśliłam sobie, że będę robić zdjęcia niteczek w słoiczku z aktualnego miesiąca a osobno do woreczka będę wkładać te z poprzednich odsłon... oczywiście niteczki uzbierane w styczniu poszły z dymem....



Zabrałam słoiczek do ogrodu, w którym coraz więcej pięknych kolorowych kwiatów :)
Niestety przebiśniegi i krokusy przekwitły :(



Doczekałam się również mojego ukochanego programu do robienia kolaży więc nareszcie będzie więcej zdjęć w mało męczącej formie :) jupi! :)



I poprzednie słoiczki:
 

BVZIAKI :*

2 komentarze:

  1. Dokarmiasz swój słoik jak należy, masz w nim masę niteczek;)
    Jaki poleciłabyś program do robienia kolaży, bo też szukam a z darmowych żaden mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywa niteczek! Pewnie z hobbita.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka