niedziela, 30 marca 2014

TUSAL 2014 - odsłona 4 - jeszcze marzec

Ostatni dzień marca czyli czas na odsłonę - czwartą już - mojego TUSALowego słoiczka :)



Wymyśliłam sobie, że będę robić zdjęcia niteczek w słoiczku z aktualnego miesiąca a osobno do woreczka będę wkładać te z poprzednich odsłon... oczywiście niteczki uzbierane w styczniu poszły z dymem....



Zabrałam słoiczek do ogrodu, w którym coraz więcej pięknych kolorowych kwiatów :)
Niestety przebiśniegi i krokusy przekwitły :(



Doczekałam się również mojego ukochanego programu do robienia kolaży więc nareszcie będzie więcej zdjęć w mało męczącej formie :) jupi! :)



I poprzednie słoiczki:
 

BVZIAKI :*

2 komentarze:

  1. Dokarmiasz swój słoik jak należy, masz w nim masę niteczek;)
    Jaki poleciłabyś program do robienia kolaży, bo też szukam a z darmowych żaden mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywa niteczek! Pewnie z hobbita.:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...