sobota, 1 marca 2014

TUSAL 2014 odsłona 3 - marzec

Dziś kolejny nów księżyca więc pora na kolejną - trzecią odsłonę mojego tusalowego słoiczka :)
Podglądałam Was troszkę przez cały dzień (tak jednym okiem) i widzę, że przy Waszych słoiczkach pokazała się już wiosna....
u mnie nie będzie wiosennych kwiatów ... może następnym razem upoluję coś w ogrodzie....
u mnie dziś swoje pierwsze kroki (właściwie to drugie) w blogowym świecie zrobi ta przepiękna Panna ... która przyleciała do mnie wraz z innymi cudami (ale o nich w następnym poście) od Anstahe (KLIK), które wygrałam w organizowanym przez nią candy - jeszcze raz dziękuję Ci za te cuda!!

ale do rzeczy
Mój słoiczek prezentuje się bardzo marnie ponieważ nie mam zupełnie czasu na xxx (moja podyplomówka, a właściwie dwa przedmioty - fonetyka i nauka o języku -  zawładnęły każdą moją wolną chwilą).
Ha!! no i jeszcze niteczki, które uzbierałam do poprzedniego zdjęcia tusalowego (KLIK) zaraz po prezentacji poszły z dymem w kominku.... eh....




5 komentarzy:

  1. Jakie miłe towarzystwo dla słoiczka!:) Fonetyka i nauka o języku powiadasz? Brzmi bardzo znajomo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tu u Ciebie,talenciara :)

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    postaram się odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Weronka przybywa tam w słoiczku ładnie masz go ozdobiony a i pomocnicę widzę masz serdeczności ślę i słonecznej niedzieli życze Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem tak jest że niteczek nie przybywa. Ale nic straconego, wykształcić też się w końcu trzeba - powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę! U mnie także brak czasu na xowanie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...