środa, 18 września 2013

letni SAL 4

Dziś kolejna odsłona mojego letniego SALa/u :) (jak jest poprawnie?!?) ;////
U mnie tyle. Wymyśliłam sobie, że najpierw wyhaftuję wszystkie literki i cyfry które są we wzorze a na koniec kwiaty (a wszystko przez te pęki róż o których bliżej kilka fotek niżej).


"Z" jak Zosieńka :)


Przy literce "W" zamieniłam kolorki z "V"- zupełnie przez przypadek ale i tak mi się podoba:)



Z tego kwiatka jestem BARDZO niezadowolona, tzn. kształt jest ok ale te czerwone kolory, praktycznie nie ma między nimi różnicy. Już zamieniłam jeden czerwony na inny ale jeden z trzech kwiatków pozostanie ;/


I Wasze postępy:
1. annamaria27 bez bloga - ?!  brak kontaktu ?!
2. Beata bez bloga (będzie haftować wybrane literki)
3. Ela z Zakątek pełen barw u Eli



4. Jola z Niecodzienny nieco dziennik
5. Marille z Marille`s crochet, knitting and more
6. Paolinka z Mulinki Paolinki (zdjęcie nie jest podlinkowane)



7. Wioletta z Violi igłą malowane



8. Xymcia-dm z Pleasure, Little Treasure

Osoby zainteresowane dołączeniem zapraszam - z tygodnia na tydzień jest nas więcej i więcej ;)

do zobaczenia 2 października

16 komentarzy:

  1. Nic dziwnego, że chętnych przybywa, bo sampler fajnie się wyszywa i bardzo piękniewygląda. Twoje małe różyczki cudne:) A zamiana koloru to żaden błąd - moje kolory trochę różnią się od Twoich ... ale obie prace wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowita jestes:) Fajne, letnie kolorki - akurat optymistycznie przed zimą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita jestes:) Fajne, letnie kolorki - akurat optymistycznie przed zimą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci idzie :) To będzie pękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko to idzie, u mnie trochę wolniej, ale zdjęcie wkleję jutro, dziś już brak siły. Za to Twój sampler już się pięknie prezentuje. i różyczki też ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. @ października już na pewno coś pokażę. Na razie podziwam Wasze postępy:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, żałuję, ze się za ten SAL nie wzięłam, ale jednak za dużo na głowie. Może w przyszłości sama go wyszyję? Choć wtedy motywacja mniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie się zapowiada:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wychodzi;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te literki! Całość pięknie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wychodzi Wam wyszywanie tego wzoru;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądają wasze hafty,Udało mi się postawić parę xxx i nie wiem czemu moja literka K jest niebieska a u Eli zielona , pewnie coś źle zapisałam bo wydruk mam czarno biały ,

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywne kolorki- podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sampler jest super,z chęcią bym się zapisała tylko nie wiem czy znajde czas :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka