wtorek, 7 kwietnia 2020

Sal z wzorami Marii Brovko marzec/kwiecień

Zupełnie przez przypadek trafiłam na zabawę - SAL na blogu Świry Rękodzieła.

Zabawa polega na tym, że przez cały rok haftujemy 6 obrazków autorstwa Marii Brovko. Obrazki są przecudne ;)
Na wyhafrowanie jednego wzorku mamy 2 miesiące.
Niestety pierwszy wzorek mi przepadł ale na drugi się załapałam.

Można wyhaftować wyjątkowo dwa wzorki albo wybrać jeden.
Wpadł mi w oko Pan Królik - mały śliczny Piotruś :)

Całość jest wyhaftowana półkrzyżykami, w 3 kolorach DMC.
Cała robotę odwalają backstitche w kolorze czarnym DMC. Backstite z 1, 2 i 3 nitek.
French knot w kolorze białym na oku.
Aida zweighart 16ct, kolor biały.

Dość gadania, tak wygląda mój Piotruś ;)




7 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...