niedziela, 23 sierpnia 2015

Enchanted Forest - 2

Dziś kolejna porcja zdjęć i zdawkowych informacji o moim Zaczarowanym Lesie.
Szczerze powiem nie myślałam, że tyle kolorów i tyle szczegółów mnie czeka w tym hafcie.
No cóż niczym się nie przejmuję i dłubię powolutku dalej.
Wychodzi cudnie - oceńcie sami:




Wzór rozpisany jest na mulinę DMC, którą używam, a sam haft powinien być wykonany dwoma pasmami.
Jednak haftuję na kanwie 20ct więc doszłam do wniosku że będzie zbyt grubo. Jeden znaczek, jest połączeniem dwóch kolorów i z uwagi na to, że haftuję jedną nitką kolor dobieram na bieżąco.

Zapraszam Was do śledzenia mojego profilu na FB (Radosna Twórczość Weronki) i Instagramie (weronkast) gdzie zdjęcia zamieszczam znacznie częściej (szczególnie na Instagramie)


13 komentarzy:

  1. Zapowiada sie cos pieknego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, będę podglądać postępy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, będę podglądać postępy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wygląda, szczególnie na takim kropkowanym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się piękny haft, jedynie te kropki mnie rozpraszają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się fajna praca, czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie cudo :) Wyszywanie 1 nitka na 20 ct to bardzo dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten haft! :) mam na niego plany w dalszej przyszlosci wiec chetnie bede podgladac jak Ci idzie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się zapowiada!
    Będzie cudowny haft!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...