sobota, 5 stycznia 2019

Hobbit 38

Małymi krokami zbliżam się do upragnionego końca.

Wczoraj zrobiłam 706 krzyżyków (wieczorem).

Hobbiciątko wygląda tak:



Mojej najlepszej klasy organizer na nitki. Zrobiony ze styropianu i przyklejonej do niego kartki z symbolami. Całość przyklejona do szafy, żeby nie latał mi wszędzie. Chyba nigdy Wam go nie pokazywałam ;) 


Kartki z kalendarza dziś nie będzie. 
Raz, że piszę post na telefonie
Dwa, że jeszcze nie skończyłam kolejnej strony. 

A na koniec - chwalenie

Pod choinkę Mikołaj przytargał mi nowe, mniejsze krosno. Stare przez ostatnie lata ciągłego eksploatowania rozeschło się i rusza się potwornie na wszystkie strony. 
Gdy ogarnę hobbita Meżu obiecał, że zrobi z nim porządek - zainpregnuje czy coś... 


Jeszcze jest w pudełku. Rozpakuje jak rozprawię się z hobbitem. 

Bvziaki

8 komentarzy:

  1. Gratuluje takiej pracy. To wręcz zaszcyt miec w swoim dorobku takiego haeda!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać aż postawisz ostatni krzyżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki ogrom pracy zbliża się już do wielkiego finału :) Największe brawa za to, że wytrwałaś :) Z fanfarami poczekam do finału :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :) bo finał już tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to będzie cudo. Ba, już jest! Chylę czoło! P.S. Wszystkiego co najlepsze na cały 2019 i jeszcze dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hobbita już chwalilam ,więc poczekam na zakończenie. Ale organizer na nitki jest fantastyczny.
    A co do krosna...fajnie mieć hobby,to wtedy Mikołaj jakiś taki bardziej rozgarniety.
    Wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...