poniedziałek, 29 lipca 2019

Mini Sal BB Sleep Parade cześć 2

Kolejna część Sleep Parade skończona.

Do 14.08.2019 trzeba było również przygotować dwie ozdoby Bozonarodzeniowe (po jednym dla organizatorki zabawy i dla osoby, która zostanie wylosowana na koniec zabawy, z rych co ukończyli SAL) w ramach tzw. wpisowego.

Moja parada, haftowana na kanwie Murano Splash wygląda tak:



A to moje dwie zawieszki na choinkę. Wybrałam słoiczki z prezentami. Już w zeszłym roku skradły one moje serce (jest ich 12 sztuk).






I wszystko razem:



Bvziaki

7 komentarzy:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...