środa, 28 października 2020

Mini SAL BB III Happy Birthday - przygotowania

 Zgłaszam swoje przygotowanie do Mini SALu BB III - Happy Birthday


SAL jest organizowany przez Chagę i to chyba jedyny SAL , w którym bardzo lubię brać udział. 

Zresztą kocham wzory opracowane przez Agnieszkę ... ;)  hihi

Tym razem zamówiłam hurtem wszystkie kolory jakie są potrzebne do haftu (nie miałam niestety czasu sprawdzić jakie kolory mam już w swoich zasobach - ale nie ma co się bać, przecież się nie zmarnuje). wybrałam do haftu len - belfast 32ct w kolorze piaskowym antycznym. 

Najgorsze jest to, że podejrzałam sobie przygotowania kilku innych dziewczyn i wpadł mi w oko belfast w kolorze morelowym! eh!




i jeszcze banerek :)



1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...