niedziela, 17 marca 2013

Duuuuży projekt HOBBIT (1)


Przygotowuję się do projektu pt. HOBBIT (mój M uwielbia Tolkiena i to ma by dla niego prezent).
We wtorek, najpóźniej w środę (mam nadzieję) przyjdzie kanwa Aida Zweigart 18ct.
Mulinki zamówione przez Allegro przyszły już jakieś 2 tygodnie temu - 60 pięknych kolorów (tniemy koszty bo sztuk jest 364) :)



a tak wygląda sprawca całego zamieszania:



Zdjęcie przerobione w programie, ma mieć wymiary 800x383 krzyżyków (łącznie 306400 krzyżyków!)
Praca niesamowicie ambitna, jednak ja bardzo lubię ambitne projekty:) Biorąc pod uwagę, że wcześniej wyhaftowałam tylko pisanki na Wielkanoc.

Trzymajcie kciuki!

Pewnie będę to haftować z 2 lata:)

14 komentarzy:

  1. życzę powodzenia i czekam na informacje o postępach

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszła mnie ochota na haftowanie - przez Ciebie :) ...... Piękne, powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma nic bardziej odprężającego...
      mi bardzo podoba się Twój "przepis" na misia... i pewnie gdyby nie fakt, że nie mam sprawnej maszyny do szycia to już bym go próbowała zrobić (ale może zszyję go ręcznie?) hmmm...

      Usuń
  3. ciekawy wzór , czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. mojemu M też się bardzo spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż za kolos! Ale zapowiada się imponujący i piękny haftowany obraz :) Będę obserwować postępy prac, to mogę zagwarantować ;)

    Pozdrawiam serdecznie! I cieszę się, że do mnie trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:)
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  6. WOW! Chyba największy projekt, jaki dotąd widziałam, nie licząc Bitwy pod Grunwaldem :))) Będę trzymać kciuki, obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Też lubię Tolkiena.
    Dodaje do obserwowanych, żeby na bieżąco śledzić postępy.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    filcoweszalenstwobykejtiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ozdoby z filcu również są bliskie mojemu sercu:) również obserwuję:)

      Usuń
  8. no to też się zabrałaś za niezły obrazek - będę kibicować :) bo to fajnie jak się ma kibiców rozumiejących dolę i niedolę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym pewnie dłużej haftowała, ale przynajmniej w tym hafcie się nudzić nie będziesz, bo co i rusz coś się dzieje :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo :) Czekam na kolejne relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przygarnęłabym taki wspaniały wzór! Jestem pod mega wrażeniem i czekam na postępy w pracy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka