sobota, 30 marca 2013

hobbit (3)

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami... więc i czasu na hafcik jakby z dnia na dzień co raz mniej (buuuu)

Teraz zajmuję się tym fragmentem:



Jak pisałam wcześniej KLIK - HOBBIT (2) - zaczęłam od koła:) (tak dla pewności), później wyszyłam zielone rogi - oczywiście znowu okazało się, że czegoś brakuje - tym razem nie zamówiłam (póki co jednego) kolorku więc muszę pędzić do pasmanterii po 2 motki ale to już po świętach.

Zdjęcia, hmmm... no cóż... kiepskie bo o 3 w nocy już mi się nie chciało szukać aparatu i łapałam to co miałam pod ręką czyli komórkę).
Obiecuję po świętach zrobić porządne zdjęcia aparatem ze stosownymi zbliżeniami :)

Tylko tyle przez kilka ostatnich dni udało mi się zrobić.
- 23.03.2013:

- 25.03.2013:
- 27.03.2013:


- 29.03.2013:




Wszystkim czytającym mojego bloga pragnę złożyć życzenia:



6 komentarzy:

  1. Życzę pogody w sercu i radości płynącej z
    faktu Zmartwychwstania Pańskiego
    oraz smacznego święconego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!
      Tobie również składam zdrowych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy

      Usuń
  2. Jestem pełna podziwu dla Ciebie - właśnie widziałam jak wyglądać będzie cały haft...
    Chyba musiała bym żyć 100 lat, żeby spróbować to skończyć ;-)
    Ciekawa jestem jakim prezentem Mąż się odwdzięczy...
    Myślę, że kolia z brylantami byłaby akurat ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, chciałabym takie prezenty... ;)
      na początku optymistycznie liczyłam 3 miesiące na całą pracę - no bo co to dla mnie:) teraz okazuje się, że stronę A3 haftuję już 2gi tydzień ;/ więc pewnie z 3 - 4 lata nad nim posiedzę:)
      wkrótce nowe zdjęcia hobbita:)
      pozdrawiam i zachęcam do śledzenia moich śmiałych hafciarskich poczynań
      (to ten usunięty komentarz) ;P

      Usuń
  3. Pięknę hafty, i plany jeszcze piękniejsze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby na planach się nie skończyło :)
      pozdrawiam gorąco:)

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...