środa, 12 czerwca 2013

okładki do post-it cz. 2 :)

Tak jak pisałam wcześniej - KLIK bardzo mnie zauroczyły te wzory:)
więc jest i kolejny:)





Tak sobie myślę i dumam, że gdybym zaczęła ramkę o 5 krzyżyków niżej to by wyglądało o wiele ładniej skoro już "obcięłam" dół wzoru.
Naklejony na post-it`a wygląda cudnie - chociaż już się zastanawiam nad haftem na gęstszej kanwie i zrobieniem z tej serii magnesów na lodówkę :)

Tak wyglądał przed dodaniem backstitch`ów:)



w kolejce czeka już następny (ciasteczkowy), a mój M wzdycha tylko i podszeptuje, że Hobbit będzie mi się śnił po nocach bo leży taki opuszczony, niehaftowany, zapomniany....
Tym bardziej, że podesłałam mu link do oficjalnego trailerka 2-giej części Hobbita - KLIK - OBY DO GRUDNIA!
Niech się śni, czasem potrzebna jest przerwa:)

10 komentarzy:

  1. jednak bacjstitche bardzo ożywiają haft.. śliczne maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kwiatuszki. A przerwa czasami jest wprost konieczna :)) Potem wrócisz do Hobbita ze zdwojoną siłą i mocą twórczą ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik śliczny. Trailerek też właśnie przed chwilka obejrzałam i również czekam na grudzień bo Tolkiena darzę ogromnym uczuciem :P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba sobie urozmaicać,bo tak jest zdrowiej;)Kiedy odpoczniesz od Hobbita,wrócisz do niego z wielka przyjemnością;)
    Mnie się bardzo podoba ten wzór,kwiatuszki są piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze czasem robić coś innego, ja mam kilka zaczętych haftów;)) fajny wzorek i notesik!

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNY HAFCIK! pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafciki bardzo lekkie i przyjemne i
    nic dziwnego ,że je wyszywasz - są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim "ubranku" zwykły bloczek kolorowych karteczek wygląda zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka