poniedziałek, 3 czerwca 2013

wymianka z okazji Dnia Dziecka

Ja i moja Zosia wzięłyśmy udział w wymiance z okazji Dnia Dziecka zorganizowaną przez Klub Twórczych Mam.
Moją parą wymiankową byłą Agnieszka L z blogu Pierniczkowe wybryki - to co było w paczusce możecie również zobaczyć w tym POŚCIE u Agnieszki
Dodam, że nasze dzieci były w zbliżonym wieku Zosia 22 miesiące - Zuzia 16 miesięcy. Chociaż wiek podobny to i tak trochę problemów było, jednak Agnieszka doskonale poradziła sobie z tym wyzwaniem. Kilka linków do pewnych aukcji, kilka pomysłów i oto są!



To co znalazłyśmy w paczuszce bardzo Zosię ucieszyło (a najbardziej te śliczne i PYSZNE pierniczki):





Zanim zdążyłam zrobić zbliżenia tym cudnym piernikom jeden Zosia zdążyła cały zjeść a drugiemu zjadła głowę!




Pierniczki, które uratowały się przed niewątpliwym natychmiastowym zjedzeniem a już na pewno nadgryzieniem:




i nadgryziony aniołek:


Cudna lala i drewniane klocki... i duuuużo kawowych cukierków i owocowych herbatek (to już chyba dla mnie) ;) Był jeszcze płyn do kąpieli o zapachu Pyzatej Jagody ;) ale na zdjęciach mi umknął (jest tylko na zbiorczym zdjęciu)




A my wysłałyśmy dla Zuzi (bratanicy Agnieszki) takie cosiki (nasza paczka w porównaniu do tej co dostała Zosia wypadła dość blado) wszystko razem... bez motylka bo motylek w frunął do paczuszki w ostatniej chwili ;)




Gorąco dziękuję dziewczynom z Klubu Twórczych Mam za zorganizowanie tej fajnej wymianki a Agnieszce - mojej połówce wymiankowej, za takie cudowne prezenty dla Zosieńki.

3 komentarze:

  1. ale super, ile radości! fajna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziękuję za super wymiankę. Twoja paczuszka wcale nie wypadła blado. Zuza była zachwycona książeczką z Kubusiem Puchatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mała się wgryzła hihih pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...