czwartek, 30 maja 2013

SAL wiosenny odsłona 3 (5)

Dziś czwartek więc przed nami 3 odsłona WIOSENNEGO SALu u Diany.
Dla mnie jest to ostatnia odsłona ale będę chętnie zaglądać co drugi czwartek do Diany i podziwiać wasze postępy, kolorki...

Wyprany (pierwszy raz prałam i przyznaję się, że się bardzo stresowałam a zarazem było to bardzo ekscytujące przeżycie) - pranie się przydało bo przez to, że wyszywałam w ogrodzie pilnując mojej małej damy, trochę się przykurzył - i wyprasowany, wygląda tak:



Cały haft jest bardzo piękny. A te róże... RÓŻE są cudowne! Skradły moje serce na bardzo długo i już go trochę wykorzystałam robiąc taki wisiorek - KLIK




Dziękuję za wspaniałą zabawę. Był to dla mnie pierwszy SAL ale myślę, że nie ostatni bo takie wyszywanie i porównywanie postępów z innymi bardzo mi się spodobało.
No i jeszcze chciałabym dodać, że nie wyszywałam na wyścigi... ja po prostu tak mam, że jak już się za coś wezmę to chciałabym to mieć "na wczoraj" ;/ doprawdy to bardzo męczące ;/


Podsumowując:
- Haft ukończony 18.05.2013 (wyprany i wyprasowany następnego dnia). Jeszcze nie oprawiony ale to kwestia czasu...
- Kanwa aida 20ct
- mulina Ariadny
- wyszywałam 2 nitkami - obramowania też robiłam 2 nitkami i tak sobie myślę że gdyby było 1 nitką to byłoby delikatniej może fajniej ale cały czas się uczę
- czas haftowania - niecałe 3 tygodnie [20 dni] (od 29.04 do 18.05.2013)

i jeszcze foto wspomnianego wcześniej wisiorka


15 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda:) A tempo masz błyskawiczne! Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda już ukończony ! świetny pomysł z wisiorkiem, ja też wykorzystam pojedyncze motywy w innych rzeczach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisiorek uroczy,a sampler prześliczny,bardzo radosny wzorek :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekna praca! Podziwiam taletu i predkosci:))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Masz rację, róże są genialne, warto wykorzystać ich wzór do czegoś innego.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ukończenia haftu prezentuje się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda skończyła i Ty skończyłaś, to już jesteście dwie:))
    Zobaczymy kto jeszcze jest taki expresowy:)
    Obrazek wyszedł śliczny.
    Oprawiaj i pokazuj.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak,róże bajkowe i mi właśnie ich brakuje ,tydzień jak nic...a u Ciebie już święto,,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) Fajnie wyglądają napisy cieniowane.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo!!!! Zakończyłaś i obrazek już gotowy. Pięknie wyhaftowany pewnie za niedługo zawiśnie :) Mój jest jeszcze nawet nie w połowie :) Pozdrawiam serdecznie
    Acha i jeszcze o wisiorku - cudny .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie Ci wyszedł, ja ze swoim jeszcze się męczę, ale takie męczenie to sama przyjemność ;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny Ci wyszedł,aż żałuję że się nie zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten uroczy domek mam w planach bo jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...