poniedziałek, 6 maja 2013

week majowy + wyróżnienie

Długi week majowy udało nam spędzić poza domem:) choć nic a nic tego nie zapowiadało. W związku z czym dziś nie będzie ani słowem o XXXX
Wiadomo deszcz i burze odstraszały a plany były wielkie: Bezmiechowa Górna i Morskie Oko.

No cóż plany planami a My spędziliśmy jeden dzień zwiedzając skalne miasto w Ciężkowicach.
A ostatnie 4 dni byliśmy u rodzinki na Śląsku:)
Te ostatnie dni w miarę dobrej pogody pozwoliły mi trochę potrenować do terenowych zawodów łuczniczych (takich podwórkowych), które mają być 26 maja w Smolnicy - będą to moje pierwsze zawody:) Jadę zobaczyć o co w ogóle w nich chodzi :) oczywiście żeby nie było mój M też jedzie! Na szczęście oboje mamy różne łuki więc nie ma obaw, że któreś z nas będzie od drugiego lepsze ;P he he






A teraz najważniejsze!
Dostałam wyróżnienie od Nitki Ariadny za które bardzo, bardzo dziękuję. Bardzo miło jest dostać wyróżnienie, szczególnie, że jest to moje pierwsze! Aż brak mi słów - nie wiem co mam napisać ;/




Zasady wyróżnienia są następujące:
„Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" . Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Oto pytania, które dostałam od ... :
1. W spodniach czy w sukience? Zdecydowanie spodnie :) chociaż jeśli jest taka potrzeba to i sukienka
2. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna? jestem optymistką więc szklanka zdecydowanie jest do połowy pełna
3. Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną czy może panują tam inne barwy?:) zdecydowanie bardziej mi kolorowo :)
4. Twój niezawodny przepis na pluchę. Kurtka przeciwdeszczowa i kalosze i głęęęęęęębokie kałuże
5. Pączki z różą czy ciasteczka owsiane? żadne! ;/ pączki ale z dżemem :)
6. Srebrny wisiorek czy diamentowa kolia? srebrny wisiorek
7. Pierogi z serem czy z kapustą? ZDECYDOWANIE z kapustą ... i grzybami :)
8. Powieść czy poezja? powieść
9. Kwiaty na parapecie czy w wazonie?  wazon, wazon, wazon ... pełen kolorowych tulipanów
10. Szminka czy błyszczyk? żadne z nich :) pomadka ochronna w ostateczności
11. Domek za miastem czy apartament w wieżowcu? domek za miastem - cisza, spokój


Nominuję:
1. CARSE
2. ARABESKA
3. Dotk@
4. Joanna Górecka
5. Aga J
6. Aleksandra Żurek
7. H.Lucynka
8. Anastazja
9. Agata
10. Fusik
11. Mevosa
(uffff, nie było łatwo, lekko się spociłam) ;P

Moje pytania do Was dziewczyny:
1. Miejsce, które musisz zobaczyć?
2. Co zawsze zabierasz z domu gdy wychodzisz?
3. Ulubiona potrawa teraz i z dzieciństwa?
4. Twoje największe marzenie?
5. Co właśnie czytam?
6. Morze czy góry?
7. Kot czy pies?
8. Słodkości czy owoce?
9. Kawa czy herbata?
10. Twoja ulubiona pora dnia?
11. Mój autorytet?

8 komentarzy:

  1. dziękuję ślicznie,zupełna niespodzianka,buziaki!!!!weekend widzę bardzo udany.sama mam puchar w strzelectwie kobiet,,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję :-) ps ale super łuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie:) Widzę, że weekend majowy pełen wrażeń. Mam nadzieję, że będzie I miejsce w konkursie i jakaś relacja dla nas:D Pozdrawiam serdecznie i życzę... hmm ... czego się życzy uczestnikowi takiego konkursu? Może tak asekuracyjne ale z całego serca - wygranej i dobrej zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jadę tylko rozeznać się w temacie :) mam tylko nadzieję, że nie będzie ostatniego miejsca :) każde "powodzenia" się przyda ;) nie-dziękuję

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Obiecuję, niedługo się nim zajmę ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróznienia ... zdjecia cudne ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...