poniedziałek, 13 maja 2013

potworzaste wyzwanie - głosowanie + zakupy

Kochane moje czytelniczki i obserwatorki!

Zapraszam Was na blog Joanka plecie. Właśnie trwa tam głosowanie na potworki, które brały udział w wyzwaniu.
Można głosować do 20 maja 2013. Liczy się jeden głos na Waszą ulubioną pracę:)

Zgłosiłam czerwony, filcowy pokrowiec na małe dokumenty :)
Pokrowiec otrzymał w wyzwaniu numer 3.
Oto i on:


Oczywiście głosujemy na blogu Joanka plecie.
Za wszystkie oddane głosy na mój pokrowiec z góry bardzo DZIĘKUJĘ ;*

I trochę z innej beczki ;) ale muszę, po prostu muszę się pochwalić. Jak tylko zobaczyłam te wzorki (a muszę Wam powiedzieć, że są całkiem w moim klimacie - jeszcze o tym napiszę, pewnie nie raz) musiałam je mieć. Szybki @ do Edytki i oto są:)
Ale po kolei.
Zamówiłam u Edyty z Moje Hand Made te cudowności - Edytka prowadzi Pasmanterię "Inspirację" w Będzinie (jeszcze tam nie byłam ale się wybieram! oj tak!)





Bardzo żałuję, że nie ma takiej wypasionej pasmanterii w Nowy Sączu. Ostatnio jak poszłam pytać się o pisak do kanw pani zrobiła WIELKIE oczy i kazała pytać w... sklepach papierniczych. Na co ja zrobiłam wielkie oczy ;/

12 komentarzy:

  1. Zagłosowane Twój potworzak jest świetny, a z tymi wielkimi oczami to mnie rozbawiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za głosik:)
      dodam jeszcze, że uważałam tą pasmanterię za... hmmm... dobrze wyposażoną ;)

      Usuń
  2. Pasmanteria z prawdziwego zdarzenia to skarb! A klientkom Edyty można tylko pozazdrościć.
    Świetny potworek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do głosowania ;)

      Usuń
  3. Ja również oddałam głos na Twojego potworka :) A odnośnie pasmanterii to ja mam w ogóle trudność nawet z tym żeby kupić byle jaką kanwę (o żadnych cudach już nie wspominając). Całe szczęście,że istnieją sklepy internetowe;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję, dziękuję ;)

      Usuń
  4. szukam twojego meila i znalesc nie moge ... jakbys miała chęc na takiego misiaczka to bez problemu mogę mu wesolutkie oczeta namalowac wiecej napisze ci na @ tylko musisz mi podac pupuncia@gmail.com

    i przy okazji blog cudny pozwole sobie zostac na dłużej pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację brakuje mojego @ - zaraz gdzieś go tu wcisnę. Stosowny @ już poleciał do Ciebie ;)

      Usuń
  5. ja przesypuję cukrem i wystawiam do słonka, dzięki Tobie już wiem po co;)))) o temperaturę chodzi;)))))))) lecę zagłosować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczy się każdy głos! dziękuję ;)

      Usuń
  6. Bardzo się cieszę, że dokonałaś zakupów w moim sklepie :)
    Staram się w pasmanterii mieć duży wybór. Ciągle słyszę od kupujących, że mam "dziwne" rzeczy w sprzedaży. Choć się staram jak mogę i każdą zarobioną złotówkę inwestuję w towar to wciąż klinetek mam za mało :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że niedługo znowu coś zamówię (jeśli odpowiada Ci taka forma sprzedaży) i mam nadzieję podjechać do Ciebie w trochę dalszej przyszłości:)

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka