czwartek, 2 maja 2013

SAL wiosenny odsłona pierwsza (3)

Pozwoliłam sobie zatytułować swój post tak jak Diana, dodałam tylko swoją liczbę aktualnych postów *(u mnie) dotyczących tego SALu w nawiasie.

Dwa dni temu zaczęłam go dopiero haftować, niektóre z Was zaczęły już dwa tygodnie (!) temu ;)
Jak zaczynałam miałam mieszane uczucia (chociaż do tej pory nie wiem co z nim zrobię), chociaż jak to mówią im głębiej w las tym więcej drzew, a hafcik coraz bardziej mi się podoba. Szczególnie jak się go obszyje konturówką.

Brzegi kanwy obkleiłam zwykłą papierową taśmą malarską żeby się nie strzępiły (zdecydowanie szybszy sposób na brzegi niż obszywanie) - POLECAM :) Sposób nie jest mój. Przeczytałam o nim na którymś z Waszych blogów, wypróbowałam i używam.

W tej chwili mój skromnych rozmiarów hafcik (kanwa 20ct) prezentuje się tak:




Tak jak pisałam we wcześniejszym poście, zmieniłam trochę kolor płotka :) I zrezygnowałam z główki jednej pszczółki bo wydaje mi się, że bez niej jest bardziej delikatna ;)

Pozdrawiam Was gorąco i do następnej odsłony tj. 16.05.2013

10 komentarzy:

  1. Piękniutki hafcik ja bym na pewno takiego nie zrobiła mie mam do tego ręki ;) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem sporo jak na 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mój M ma wolne i zajmuje się małą, a ja siadam i wyszywam :) poza tym dzień zaczyna się o 8 rano i kończy o 3 w nocy (przez to mam wieczorem około 6h spokojnego haftu) ;)

      Usuń
  3. Wow zrobiłaś to w 2 dni jesteś jak błyskawica podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, faktycznie ślicznie wygląda ten ciemniejszy płotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ciągle miałam problemy z tymi brzegami,dzięki za podzielenie się pomysłem.Obrazek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pędzisz z hafcikiem!! Ja po dwóch dniach nadal buduję płot. Pomysł z taśmą papierową jest dobry!! ja czasem na niej rysuję miarkę. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...