środa, 8 maja 2013

hobbit (6)

Dziś kolejna odsłona mojego pupilka:)
Rośnie... Nabiera kształtów... Kolorów jeszcze nie ale lada chwila wpadną już inne (niż zielenie i błękity).
Tak moje dziecko prezentowało się 17.04.2013.

Kilka zdjęć w tzw. między czasie:
- 20.04.2013


- 23.04.2013

- 25.04.2013

Później zaczął się week majowy i ruszył trochę SAL wiosenny:)(ale to już wiecie).

W tej chwili Hobit wygląda tak :) Zdjęcia robiłam przed chwilą w ogrodzie i już widzę, że nadmiar słońca dla oryginalnych kolorów również jest szkodliwy ;/

- całość


- aktualnie haftowany fragment


 - zbliżenie na promienie (w miejscu dużego nagromadzenia krzyżyków z prześwitami będzie stał Gandalf - góra, prawa strona)


- zbliżenie na chmurki


 - zbliżenie na potwora rzucającego kamieniami  - głowę, rękę, szczyt góry i kamień


8 komentarzy:

  1. Podziwiam,podziwiam podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. To musi być bardzo pracochłonne. Ale efekty widać :D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite dzieło i porażające tempo :) Pozostaje tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie :-)Ja też muszę znaleźć sobie ten wzorek i mojemu M wyszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ten wzór sami przerobiliśmy ze zdjęcia znalezionego w internecie. Zdjęcie jest w całości pokazane w pierwszym albo drugim poście dotyczącym hobbita:)

      Usuń
  5. No...no...no! Podziwiam.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  6. wasze słowa zachwytu są dla mnie największą mobilizacją - dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka