środa, 28 maja 2014

TuSal 2014 - maj

Jak nie było postów przez długi czas tak nie było.
Czas na kolejną odsłonę TuSal'owego słoiczka! :)
Słoiczek wybrał się w kolejną wędrówkę po ogrodzie.


Truskaweczki rosną u nas w wiszących donicach (mamy w tym roku 4) - jak już puszczą porządne wąsiska z tysiącem pysznych truskaweczek to Wam je pokażę w pełnej krasie ;)


Aniołeczek pilnuje porządku przy oczku co by żaby wieczorami za głośno nie kumkały ;) a może żeby właśnie kumkały głośniej?! hmmm...
Przy kolejnej odsłonie słoiczka pokażę Wam pewną Damę (Nimfę?) ....


Widok od góry :) dużo u mnie nowych kolorków przybyło za sprawą pewnego psa :)

Uściski :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...