sobota, 9 maja 2015

Holiday - wzorek do testowania od Chagi 2

Od mojej ostatniej publikacji minęło tylko 4 dni.
Tak bardzo podoba mi się praca nad wakacjami elfa, że nie mogę się od niego oderwać :)


Kapelusz od muchomorka jest genialny:


Zdjęcie z moim nowym kubkiem....


W tej chwili Holiday wygląda tak, a że za oknem deszcz i nigdzie pewnie na żaden spacer nie pójdziemy to wieczorem będzie znacznie więcej :)


Osobiście wolę haftować z czarno-białego wzoru. Jednak czasem muszę się posiłkować kolorowym wydrukiem ponieważ linie od konturów zasłaniają symbole.


Do następnego wpisu :*



PS. Podobno Wandzia na świat się nie spieszy.... dziś jest 37 tydzień...

19 komentarzy:

  1. Idziesz jak burza :) ja dopiero zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały będzie ten hafcik:) A Wandzia niech tam siedzi teraz, mama kończy muchomorka:) Moja już miała 3tygodnie i jest strasznym rozbieganym łobuziakiem:) Masz jeszcze kilka tygodni, wiec odpoczywaj, relaksuj się a bobas niech teraz przybiera na wadze
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt dużo to niech już nie przybiera bo w tej chwili ma okolo 3500g. Kolejny "kolos" mnie czeka. Zosieńka miała 3700g i 57cm;-)

      Usuń
  3. zapowiada się śliczny hafcik...w taki tempie za chwilę ujrzymy go w całości..

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten hafcik :-) ten muchomorek jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać finalnego efektu, bo zapowiada się super!

    Ps mojemu też się nigdzie nie spieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wandzia jak będzie gotowa to sobie "wyjdzie" :). A ze skrzatem idziesz jak burza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek nabiera charakteru :D

    Świetny kubek!!! Gdzie można takie odjazdowe kupić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczek kupiłam na www.mybaze.com - tyle wzorów że ciężko się zdecydować

      Usuń
    2. No to muszę zajrzeć :)

      Usuń
  8. Ten wzorek musi być świetny bo idziesz jak burza. Nie ma to jak haftować z radością i zapałem :) Wtedy praca aż wre !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Idzie ci szybciutko :) ja przez weekend nie miałam jak zrobić żadnego krzyżyka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie przybywa, widać , że miło Ci się haftuje :)
    Wandzia niech jeszcze posiedzi w brzuchu, co by jej jako wcześniaka nie potraktowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzorek jest świetny, idziesz jak burza! Wandzia spieszyć się nie musi, niech jeszcze użyje trochę beztroski :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka