sobota, 16 kwietnia 2016

Miechunki 3

Wczoraj wreszcie uporałam się z backstitch`ami więc śpieszę z pokazywaniem kolejnej część wyhaftowanych miechunek.

Część, której obawiałam się najbardziej - przerażały mnie te wszystkie kreski - kreseczki, cała gama kolorowych krzyżyków i półkrzyżyków, czasem w ilości np. 2-3 sztuk z koloru...

Dlatego też zabierałam się do nich jak do jeża...

Ale już są - dwie kolejne śliczne miechuneczki - zostało naprawdę niewiele.

Tak się prezentują:


 


Len trochę wygnieciony ale to dlatego, że zdjęty z tamborka specjalnie do zdjęć i zaraz na niego wraca.

całość:



Z takim kubkiem myślę, że szybko skończę miechunki :)


Myślę, że czeka nas już tylko jedna odsłona miechunek a później już tylko gotowy oprawiony haft.
bvziaki

18 komentarzy:

  1. Przepiekna praca, czekam z naiecierpliwoscia na ukonczony obraz:) Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNE!!! Muszę je "kiedyś" koniecznie wyhaftować :) tylko jak spojrzę na schemat - cała masa kresek, kreseczek w różnych kolorach to na razie mnie to odstrasza :) ale warte są tego dłubania i to bardzo :) czekam na finał w oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także wzięłam się za miechunki, ale na razie wszystkie kreseczki czekają na koniec pracy :) A to dlatego na koniec, że mnie też strasznie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja musiałam przerwać wyszywanie swoich. Czekam na nowe okulary... poza tym lewe oko mam chore i ból nie pozwala... Kibicuję Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, przepiękna praca, a na lnie to tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują i warto się pomęczyć z tymi kreseczkami i półkrzyżykami :) Z dumą będziesz spoglądać na już oprawiony haft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misterna robota. Miechunki wyglądają jak żywe, zerwane prosto z ogrodu !!! Cudnie Ci to wychodzi !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są! Aż mi przykro, że moje na razie leżą odłogiem. Zdopingowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!
    Bardzo mi się podobają i u mnie też czekają w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely wonderful
    Many compliments for this work

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny obraz. Z takim kubkiem chyba wyszywa się przyjemniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten haft naprawdę zachwyca :) Cudowny jest :)
    A kubek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miechunki. A backstich to moja zmora

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że miechunki robią furorę u wielu hafciarek ! Sliczna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka