niedziela, 24 kwietnia 2016

Miechunki 4 - finał

Wczoraj skończone, wyprane i wyprasowane dzielnie czekają do poniedziałku, aż trafią do ramiarza...


Na zdjęcia nie miałam wcale pomysłu więc są takie jakie są i to do tego robione telefonem.


Zanim przejdę do fotorelacji to przypomnę wam kilka danych technicznych

- len obrazkowy 32ct, kolor naturalny
- mulina DMC,  27 kolorów, w tym kilka mieszanych
- krzyżyki, półkrzyżyki i backstitche
- rozmiar (bez ramy)
- start haftowania 11.02.2016
- koniec 23.04.2016 (spokojnym tempem)

Sam haft do łatwych nie należał. Pierwszy kwiatek, o którym pisałam TU "poszedł" w mgnieniu oka.


Później było gorzej, przerażała mnie ilość półkrzyżyków i backstitchów. Do tego fragmentu zabierałam się jak pies do jeża i tak naprawdę miałam kilka podejść. W końcu się udało o czym możecie przeczytać TU.


Jak już powstała najgorsza i według mnie najtrudniejsza część pracy reszta poszła migusiem.

Najpierw skupiłam się na listkach a na końcu doszła ostatnia miechunka.



A na koniec kilka innych ujęć.







Teraz siadam do haftowania ślicznej panienki autorstwa Alexandry Zamoriny.






a później będzie sowa do kompletu z miechunkami.

bvziaki

20 komentarzy:

  1. Piękne i powodzenia przy następnym hafcie

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny jest ten haft pięknie go wykonałaś a suszki wyglądają jak żywe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Finał bardzo udany, a wzór jest zachwycający. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są! Niecierpliwie czekam na prezentację w ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ te miechunki są cudne :) Wspaniale wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie one piękne, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robi spore wrazenie! Cud, miod i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności! Kolory są tak energetyczne, że patrzenie na nie sprawia ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam wszystkie mistrzynie które robią to cudo - nie inaczej i Twoje! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz :) Gratuluję skończenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft !!!
    Gratuluję ukończenia !
    Widzę, że plany masz konkretne:) Panienka też będzie fajna. Czekam na haft!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te miechunki są cudowne. Nie należą do prostego haftu, no ale czyż efekt końcowy nie wart jest tych półkrzyżyków, backstitchy? Wart jest. Teraz cieszą nie tylko Twoje, ale i nasze oczy :) Piękne :)
    Nowy hafcik ciekawy, czekam na pierwszą odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  13. For me it's fantastic an incredible work. Many compliments and congratulations. Simply wonderful. Very good.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wzór wybrałaś :) wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ukończenia, haft jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...