czwartek, 25 lutego 2016

Miechunki 2

Kolejna, druga, odsłona miechunek albo pęcherzycy jak kto woli :)

W ostatnim poście pisałam Wam, że "znalazłam" w przyblokowym ogródku zasuszone miechunki. Czy one były zasuszone to ciężko powiedzieć, były mokre i brudne... ale teraz z całą pewnością są już zasuszone :)
No i fajnie :)

Tak wyglądają w tej chwili moje miechuneczki:


Kilka zbliżeń
(ostrzegam zdjęć jest trochę przydużo i wszystkie o tym samym, ale nie mogłam się zdecydować)





A tu otwarta miechunka, którą zrobiłam jako pierwszą :)



Teraz na trochę moje suszki muszą odpocząć bo na tamborek wskakuje marcowa dziewczynka z zabawy salowej u Tami.
No i w międzyczasie Hobbit domaga się uwagi :)

No i co najważniejsze.
Wiecie jakiego mam wspaniałego męża? Bardzo wspaniałego.
Zamówił mi drugi hafcik z tej serii, o taki:


Już do mnie leci w paczuszce zza morza :)

No i z informacji rozwojowych mojej młodszej córci - zaczęła już explorować mieszkanie (na czworakach) i o dziwo mam dzięki temu więcej czasu na xxx, jupi.
Starsza dzielnie chodzi do przedszkola :)

28 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie szczęściara! Znalazłaś miechunki a do tego mąż spełnia Twoje marzenia :D
    Miechunki na lnie pięknie rosną i cieszą oko :)
    Ciesze się, że masz więcej czasu na xxx...oby to trwało jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo a ten drugi obrazek tez jest wspanialy. Szczesciara ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna miechunka :) Ja również ją wyszywam. Powoli idzie bo zdecydowałam się na cały wzór. Widzę że wyszywa Pani na lnie do haftu. Ja go odkryłam 2 lata temu i uważam że wyszywa się na nim rewelacyjnie. Nie ma problemu z połową krzyżyka i nie trzeba tła zahaftowywać bo sam w sobie jest piękny. Mam do Pani taką prośbę - czy byłaby Pani tak uprzejma i zamieściła numery muliny DMC do wzoru z sóweczką? Jeśli oczywiście będą podane we wzorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wyszywam cały wzór, te następne podwójne miechuneczki mnie z lekka przerażają :)
      jeśli tylko będą dostępne numery...
      mogę prosić o link do swojego bloga? będziemy się podglądać i wspierać w postępach :)

      Usuń
    2. link do Twojego bloga, oczywiście

      Usuń
  4. Piękny haft :)
    Zdjęć wcale nie ma dużo, nawet bym rzekła, że mało! Cieszą oko, to im więcej tym lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne miechunki, te znalezione i wyszywane:) Sowa- cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam miechunki( druga nazwa, o której wspominasz mniej mi się podoba) i Twój haft jest śliczny, taki romantyczny, taki jaki lubię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft, wspaniałe zdjęcia zrobiłaś...a męża masz super, wzór jest śliczny, niesamowity, powodzenia w dalszej pracy nad haftem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miechuneczki rewelacyjne-a jeśli praca jest ładna to można patrzeć i na tysiąc zdjęć, tym bardziej że oko cieszą również miechunki znalzione w ogródku :)
    Dobrze jak druga połowa wspiera pasję tej pierwszej połowy ;) ;) można pozazdrościć-ja słyszę że marnuje czas, no ale co poradzić ;)
    No i super że dzieciaczki dają powyszywać...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wychodzą :) Spory postęp zrobiłaś :) Moje miechunki nie mają szczęścia, bo ledwo zaczęłam to musiałam przerwać z powodu braku odpowiednich mulin. Mulinki zamówiłam na allegro skuszona niższą ceną, po czym długo, długo cisza, aż ostatnio dostaję wiadomość, że większość kolorków niedostępna :( Wrrr.... Z tej złości zaczęłam inny obrazek..

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak prawdziwa, piękny haft, no i mąż zasługuje na brawa;))) pozdrowienia dla dzieciaczków***

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten haft! drugi nowy też będzie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super I adore this stitch and his colours
    It's a perfect work many compliments

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie się prezentuje, a na lnie nabiera uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe miechunki :) I te wyhaftowane, i te ususzone :) W ogóle piękne zdjęcia. No i mąż wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miechunki są prześliczne!
    Ten kolejny obrazek do kolekcji też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały jest ten haft, a kolejny - wow - już się zakochałam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miechunki są po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne miechunki !!!
    Ten drugi hafcik też bomba....
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. No to będę Cię gonić z tymi miechunkami :))) Cieszę się, że jest nas więcej :) Ciekawa jestem tego drugiego haftu z serii!!!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie można kupić ten wzór, oglądałam już kiedyś zdjęcia z tego haftu i chodzi mi po głowie cały czas, ale nie mogę nigdzie go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam do Ciebie wiadomość ;-)

      Usuń
    2. Niestety jestem chyba upośledzona, nie wiem gdzie tą wiadomość znaleźć ;) Mogę prosić o wiadomość na maila k.gdowska@op.pl?

      Usuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka