piątek, 2 czerwca 2017

Magic Dolls - Pilot

Czas pokazać Wam moją pierwszą Magic Dolls.
według instagram pierwsze foto dotyczące MD opublikowałam 16 tygodni temu!!

Laleczkę wyhaftowałam bardzo szybko. Backstitche też nie były tu jakimś koszmarem. 

Jedyną trudność jaką miałam to porządne wydrukowanie wzoru.
Do tej pory dostawałam gotowy wzór na @ po zaksięgowaniu wpłaty (wzory od rosjanek) a tym razem dziewczyna przysłała mi link do strony www - rosyjskiej, więc wszystko co tylko mogło w moim komputerze broniło mi dostępu do pliku, który próbowałam pobrać. 
Jakoś się udało choć to nie było to.
I jeszcze jedno mnie denerwowało we wzorze. LOGO! dostałam wzór z logo na środku schematu, wrrrr!





Dane techniczne:
wzór Magic Dolls: Mika_Mila_Katya (kontakt z instagram KLIK)
nazwa: Pilot
materiał: Aida 16ct
kolor: biały ze srebrem
mulina DMC
wielkość: pocztówkowa
oprawiony: NIE
czas haftowania: około 2 tygodni (luty 2017)

16 komentarzy:

  1. swietna ta lala :), jeszcze takiej nie widzialam :).
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha kolejny "lotniczy" hafcik :) Strasznie wdzięczne są te laleczki.
    Ja u tej dziewczyny kupowałam wzorek lisa i łosia. Też dostałam link do pobrania wzoru. U mnie akurat obyło się bez problemów (pewnie przez brak dobrych zabezpieczeń na kompie). W wersji elektronicznej też miałam logo i swój e-mail przez cały ekran, co mnie bardzo zdziwiło. Po wydrukowaniu wzór był "czyściutki", bez żadnych zbędnych napisów. Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haft. Będzie pasował do poprzedniego pilota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta laleczka jest super, pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna!
    Kolejny "lotniczy" motyw :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna pilotka :) Widzę, że motyw samolotów, lotników na tapecie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Śliczna laleczka!Zapraszam do zabawy w ramach Liebster award!Jeżeli masz ochotę, odpowiedz na blogu na 11 zadanych przeze mnie pytań http://musiak87.blogspot.com Wymyśl swoje pytania i nominuj do odpowiedzi kolejne blogi wciągając je do zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To logo to chyba jako zabezpieczenie przed publikacją wzoru w necie😉 a wzorek uroczy😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam relację ze Złotej Igły - gratuluję nagrody, Twoj łapacz snów jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna!!! Uwielbiam te wzory!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...