piątek, 3 listopada 2017

Halloween z Belle&Boo

No cóż nie ma co tu kryć, nie zdążyłam :(
Post miał ukazać się w sieci 31 października, na Halloween.

Chciałam Wam pokazać moją wersję testowanego wzorku z serii Belle&Boo - Halloween.
Wzorek testuję dzięki uprzejmości Chagi z bloga Pasje odnalezione - KLIK, która jest autorką schematu na podstawie śliczniutkiej ilustracji


Część testerek już wykonała swoje prace i można je podziwiać w zbiorczym poście KLIK

Jeśli o mnie chodzi, bardzo dobrze mi się haftowało wzorek.
Kolorki nie były przekombinowane, żadnych mieszanych kolorów, udziwnień.

Ze swojej strony nie wprowadzałam żadnych zmian. Wszystko zrobiłam wg zaleceń, nawet zamówiłam w HS sugerowany przez Chage materiał - len Belfast Vintage nr 3009 (kolor beżowy, 32 ct).
Przez chwilę zastanawiałam się nad wyszyciem stroju Belle w kolorze grafitowym (była taka zasugerowana możliwość) ale wydawało mi się, że będzie zbyt mdło. Zostałam przy kolorze czarnym i bardzo cieszę się z tej decyzji. Czarny nadał haftowi pazura :)

No to czas na fotki:










Dane techniczne:
autor - Agnieszka / Chaga, blog Pasje odnalezione
materiał - Belfast Vintage nr 3009 (beżowy), 32ct
mulina - DMC
haft - dwa pasma muliny DMC co dwie nitki osnowy
kontury - jedna nitka
wymiary - 15 x 14 cm
czas pracy - około 3 dni, bez spiny ;)


10 komentarzy:

  1. Fajny obrazek i bardzo ładne zdjęcia:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja :) Bardzo podoba mi się haft na tym kolorze lnu. Chaga miała nosa w doradzaniu testerkom koloru materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło. Dobrze, że zostałaś przy czarnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor lnu jest świetny! Pięknie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna super odsłona :)i ciekawy pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło Ci świetnie i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...