piątek, 20 października 2017

Belle&Boo czyli MiniSAL BB u Chagi IV

Jest przedostatnia część parady Belle&Boo!
W tydzień udało mi się ją skończyć i nawet zdjęcia zrobić - bez szaleństw.
Ważne, że są.
Nawet tak sobie myślałam, że ja to generalnie potrzebuje kogoś do robienia zdjęć moich haftów bo marny ze mnie artysta ;)

Tak prezentuje się ten fragment u Agnieszki KLIK:


Mój fragment:


Przypominam że obrazek jest podzielony na etapy:

- I: 10.03-30.04; skończone KLIK

- II: 01.05-30.06; skończone KLIK


- III: 01.07-31.08; skończone KLIK


- IV: 01.09-31.10; aktualnie prezentowany fragment


- V: 01.11.-31.12.


i zagospodarowanie haftu do 28.02.2018 r


Chłopiec - król to mój faworyt:






A tak prezentuje się moja wersja - jak wiecie zmieniona o game kolorystyczną :)


 

 







10 komentarzy:

  1. Śliczne te dzieciaczki :) Twoja wersja kolorystyczna bardzo mi się podoba :) Chłopczyk w koronie to prawdziwy król :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super hafcik, a zdjęć się niepotrzebnie czepiasz! Są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja wersja bardzo mi się podoba. Zywe kolory dodały obrazkowi uroku. A król wygląda naprawdę po królewsku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeuroczy jest ten haft. Niezmiennie Wam zazdraszczam udziału w tym sal-u ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W kolorach wygląda równie pięknie co w oryginale.
    Moim ulubieńcem jest chłopiec z bębenkiem.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, kolorystyka dość znacznie różni się od opracowania, ale... jest równie piękna, bo parada krzyczy kolorami! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...