piątek, 2 listopada 2018

Hobbit

3 stycznia 2018 był ostatni mój post!!!
fe! jak mogłam Was na tak długo zostawić? jesteście jeszcze? Czy mój blog, a właściwie jego link poleciał do wirtualnego kosza?
Mam nadzieję, że jeszcze nie...

Zacznę nadrabiać zaległości od mojego Hobbita.
Może niektórzy z Was podglądali postępy na instagramie?  ->weronkast<-

zapraszam w takim razie do szybkiego przeglądu Hobbiciego roku:)

20 grudzień 2017


19 luty 2018


19 marzec 2018


15 kwiecień 2018


13 maj 2018


24 czerwiec 2018


6 lipiec 2018


14 lipiec 2018


30 lipiec 2018



30 sierpień 2018


20 wrzesień 2018


3 październik 2018


Dużo zdjęć mało tekstu :)

Zaglądajcie bo wracam do blogowania :)

12 komentarzy:

  1. Wow! To już chyba wkrótce skończysz:)
    Mały kawałeczek został:)
    Kawał pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj po przerwie! Hobbit już prawie skończony i widać że nie próżnowałaś;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW jesteś niesamowita z tym Hobbitem.
    Cudowny haft i już tak niewiele Ci zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam za ogrom pracy i wytrwałość🤗🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetnie ci idzie! A już myślałam, że zrezygnowałaś z Hobbita. Czekam na koniec. Ile stron ci jeszcze zostało? Bo wyjątkowo zabrało tej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie idzie hobbit ;) śledziłam na instagramie i nawet nie zauważyłam że ostatni post był tak dawno ;) u mnie ostatnio czas też leci przez palce więc sama mam problem aby zagladać i blogowac ;) Pozdrawiam wracaj do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baśniowe wzory podobają mi się niesamowicie. Więc z niecierpliwością czekam na koniec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że link nie poleciał :) ja mam go cały czas :) Ja też wracam powoli do haftu z innych technik, które mnie od niego odciągnęły

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite!
    Trudno mi laikowi sobie nawet wyobrazić takie wielkoformatowe haftowanie.
    Podziw!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...