sobota, 6 kwietnia 2019

Nowy Rok, Nowy Haft - podsumowanie marca - All Stars of You

Kolejne podsumowanie miesiąca - tym razem marca, wow! to już 3!
Strasznie szybko czas mi ucieka.

U mnie postępy są widoczne :) ponieważ bardzo podoba mi się ten hafcik i dużo poświęcam mu czasu.
Jest wymagający, półkrzyżyki, kolory łączone, backstitche ale efekt jest wow! już teraz (tak sobie myślę) ;)

tak wyglądał u mnie na koniec stycznia: (link do postu - KLIK)


a tak było na koniec lutego: (KLIK)


Czas na foto - podsumowanie marca:











Na tym mój hafciarski marzec się kończy :)




Zabawa organizowana przez Kreatywną TV


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny obrazek powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft chyba bardzo cię wciągnął bo tempo twojej pracy niesamowite, oby tak dalej, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo podziwiam. len i taka ilość kolorów..... ale już robi bardzo duże wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. noooo bardzo ładnie przybywa hafciku ;) już prawie jeden słoik gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...