sobota, 9 marca 2019

Nowy Rok, Nowy Haft - podsumowanie lutego

All Stars Of You

Pomimo tego, że haft do łatwych nie należy to uwielbiam nad nim pracować.
Dużo półkrzyżyków, łączonych kolorów .

Gdy już uda mi się nad nim siąść to czas ucieka przez palce.
W lutym tak naprawdę mało go wyszywałam.
Zapisałam się do jeszcze jednej zabawy tym razem u Chagi i tam haftujemy Sleep Parade z serii Belle&Boo (ale o tym w kolejnym poście).

All Stars Of You w styczniu skończyłam na tym etapie (link do styczniowego postu KLIK):


A to kolejne etapy - lutowe:





Zaczęłam 3 stronę, gdy ją skończę to zrobię pierwsze backstitch`y :)
Będę miała też skończony pierwszy rząd - zostaną jeszcze dwa :)

Banerek do zabawy:


zdjęcie gotowego hafciku:


bvziaki

4 komentarze:

  1. Przepiękny haft, bardzo ciekawy, będę do ciebie częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny jest ten haft :)
    Warty pracy łącznymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny hafcik czekam na kolejne części 🙂

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...