sobota, 13 września 2014

Hobbit 18

Wakacje zdecydowanie nie sprzyjają Hobbitowi :(
Tak jak w zeszłym roku praktycznie na ponad 3 miesiące trafił "do szafy".

Tą stronę zaczęłam haftować 4 maja!!!!! a skończyłam 9 września - dramat jakiś.

W każdym razie fragment, którym zajmowałam się przez ten cały dłuuuugi czas wygląda tak:



A całość prezentuje się tak:


Na każdej stronie, którą aktualnie się zajmuję piszę na marginesie daty, żebym później wiedziała ile tak naprawdę nad nią siedziałam. Chyba tylko po to, żeby ostatecznie nie załamywać się takimi informacjami jak ta dzisiejsza - 4 miesiące siedzenia nad jedną stroną (gdzie faktycznie było tylko 19 dni).



Jednak dzięki temu mogę prowadzić mój dziennik (od jakiegoś czasu)


Legenda:
kolor czerwony - wyhaftowane
kolor czarny - czeka w kolejce
kolor zielony - aktualnie xxx strona

Teraz zajmuję się strona nr 35. 
Mam w planie każdego wieczora dokumentować dzienny postęp więc w następnym poście będzie dużo zdjęć (albo nie) ;P

bvziaki

PS. Mam już swój komputer (po prawie roku) więc mam nadzieję, że teraz będzie mnie więcej na Waszych blogach, jupi! :)
Niestety wszystkie "zachomikowane" wzory, zdjęcia, dokumenty na starym dysku uległy zniszczeniu i są już nie do odzyskania, więc zaczynam swoje "zbieractwo" od początku - szczególnie wzorów do xxx

12 komentarzy:

  1. kawał dobrej roboty,podziwiam za cierpliwość i rzeczywiście lato robótkom nie służy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to już wygląda :) u mnie lato to też przestuj z robotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też wakacje nie sprzyjają haftowaniu i widzę, że większości z nas :) Ja utworzyłam sobie konto na chomiku, bo też kiedyś straciłam wszystkie wzory. Teraz wrzucam to co nowego ściągnę na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idzie, trzymam kciuki bo praca będzie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda! cały czas Ci kibicuję. U mnie lato tez nie sprzyjało wyszywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ksiazka zapowiada sie super! Kawal swietnej roboty! Cierpliwosci do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło super! Cała książka?! Wow!
    Podziwiam talent, pasję i cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidny kawał roboty zrobiłaś a tym, że tak mało przez wakacje to się nie przejmuj bo tak to już w wakacje bywa :-)
    podziwiam za systematyczność i wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  9. kończ tego cudnego hobbita czekam na obejrzenie całości :D pozdrawiam ciepluteńko na pewno cudnie wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne że choć trochę przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak jestem pod wielkim wrażeniem tego co już zrobiłas i ogromu pracy przed tobą
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...