czwartek, 25 września 2014

Spike

Moje małe kochane Dziecko od maja albo od czerwca tego roku namiętnie ogląda bajkę My Little Pony :) chyba zna (i ja awansem też) wszystkie dostępne bajki z udziałem tych bardzo uroczych kucyków :)
W tej chwili ma już wszystkie główne bohaterki plus kilkanaście drugoplanowych kucyków, eh :)
lepsze kucyki niż wściekła Świnka Peppa.



Kucyki były wszystkie ale... ale nie było uroczego smoka Spike, szukaliśmy po różnych sklepach aż w końcu trafiliśmy na niego na aukcji w necie :)
a w między czasie mama postanowiła go wyszyć - żeby dziecko miało :)
Przez chwilę zastanawiałam się nad kanwą 12ct ale padło na 16ct - będzie mniejszy i będzie lepiej pasował do reszty kucyków, przecież :)

Wzór znalazłam sobie początkowo na Pinterest ale w Turkusowym Hamaku TU ten sam wzór był bardziej czytelny.

Aida Zweigart - biała, 16ct, zamieniłam mulinki DMC na Ariadne - kolory też nie są dokładnie takie jak we wzorze)
Zaczęłam wczoraj około 19.00, skończyłam dziś przed 15 :) (łącznie z uszyciem maskotki)

Koniec gadania, czas na zdjęcia ;)

Zadowolona właścicielka dwóch Spike'ów:


Najbliższa "rodzinka":


Spike jeszcze na kanwie, dodałam mu czarne backstitch - zamiast fioletowych (i bez obszycia)


Gotowy Spike :)


Ciekawe jesteście co moje dziecko powiedziało gdy zobaczyło smoka?
"A dlaczego on jest taki mały? Ja chciałam większego bo na obrazku był większy" 

Faktycznie, był większy:


Czuję, że czeka mnie kolejne haftowanie a później szycie; teraz pójdzie pod igłę Reinbow Dash ponieważ Zosia jest jej wielką fanką.
Taka sytuacja:
Idziemy z przedszkola i Zośka całkiem poważnie mówi:
- Jak będę dorosła to będę latać.
- Tak? To wspaniale.
- Tak, i będę pegazem tak jak Reinbow Dash
....


15 komentarzy:

  1. Super wyszedł ci ten smok, następnym razem musisz zrobić maskotkę duzo, dużo większą. Nie możesz zawieść córki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super smok wyszedł :) Ciesze się, że córeczka zadowolona.

    Kurde kolejna osoba która chce Rainbow, z moją Julką na czele,
    Od jutra biorę się za rysowanie schematu :P

    Pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i słodziutki smok, świetnie go zrobiłaś!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie Mamo... Czemu on taki mały??

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mama to skarb, mina uśmiechniętej córci bezcenna. Pięknie zrobiłaś hafcik.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW, kawał dobrej roboty! Tego niebieskiego kucyka nie znam (zresztą tak jak pozostałych) ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny smok! Ale kucyk to musi być większy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiech i radość naszych dzieci bezcenne :) I Mama jaka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesłodki Spike :D Fantastycznie wyszedł.
    Nie mogę się doczekać kucyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki hafcik! A marzenie Zosi super! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak!! A córeczkę masz przecudowną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! A właścicielka jaka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Pospacerowałam " sobie po Twoim blogu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Piękne prace, ciekawe wzory, śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny smok, słodko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Pewnie by się spodobał mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...