niedziela, 21 grudnia 2014

Hobbit 20 + trochę mojego szczęścia

Jak mnie tu dawno nie było!!
Ostatnie 4 miesiące minęły mi tak szybko... choć wcale nie na haftowaniu :(
Nawet mogłabym powiedzieć, że odczuwałam lekki wstręt do xxx, siadałam co jakiś czas do krosna ale dosłownie na 5-10 krzyżyków. Efekt tego taki, że ostatnia strona Hobbita od września jest nieskończona ;/

Muszę się teraz lekko usprawiedliwić skąd taki poślizg się wziął - jestem w 17 tygodniu ciąży!! :)
Szczęście ogromne, wszyscy bardzo się cieszymy (ja, M, Zosia) ale pierwsze 3 miesiące były dla mnie okropne ;/
Ciągle chciało mi się spać, co chwilę łapałam jakąś infekcję, brrrr horror.
Na szczęście wszystko powoli wraca do normy więc i moje chęci do xxx również wracają :)
No i jeszcze nie wiemy czy to będzie Krzyś albo Wanda/Łucja...(?)

A teraz, żeby zamknąć ten rok (bo już nie przewiduję pisać do końca grudnia) chciałabym pokazać Wam prawie skończoną kolejną stronę Hobbita:


Gandalf w zbliżeniu:


oraz całość w lekkim oddaleniu:



Wesołych Świąt Kochane Moje!!


Gwiazdki najjaśniejszej,
choinki najpiękniejszej,
prezentów wymarzonych,
Świąt mile spędzonych,
karnawału szalonego,
roku bardzo udanego!!!!



Bardzo Dziękuję, że do mnie zaglądacie i czytacie to co Wam piszę:)

22 komentarze:

  1. Gratulacje :) Obyś Ty była zdrowa i maluszek też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wiadomość!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Wesołych Świąt i bardzo dużo szczęścia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świat... szczęśliwego Nowego Roku...
    A pogratuluję w odpowiednim momencie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się z tej wiadomości i zdrówka Wam życzę.
    WESOŁYCH ŚWIĄT I DOBREGO ROKU.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Weroniko :D super wiadomość...życzę Ci radosnych świąt, przede wszystkim dużo zdrowia oraz udanej zabawy sylwestrowej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawdziwe szczęście, Gratuluję Ci z całego serca i życzę dużo zdrowia i siły teraz i na cały Nowy Rok 2015 całuski dla Zosieńki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Niech maleństwo rośnie zdrowo! Z okazji nadchodzących Świąt życzę Tobie i Twojej rodzinie dużo zdrowia oraz rodzinnej atmosfery!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!!!
    Zdrowych i wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę zdrówka dla Ciebie, maleństwa oraz całej rodzince, życzę również Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje ! Oby kolejne miesiące ciąży były spokojniejsze!
    Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje GRATULACJE no i oby zdrowie dopisało :)))
    Hobbit rośnie w siłę super !!! Powodzenia w wyszywaniu !!!

    Wigilia to nie jest czas,
    gdy jest prezentów moc
    Wigilia to nie jest czas,
    gdy potraw sto na stole
    Wigilia to przepiękny czas,
    Bożonarodzeniowy czas,
    Gdy siedzimy wszyscy w kole,
    i MAMY bliskich przy stole.

    Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego
    Narodzenia Weronko ;))) pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! I dużo dużo zdrówka :)

    Niech ta Gwiazdka Betlejemska,
    która wschodzi tuż po zmroku,
    da Wam szczęście i pomyślność,
    w nadchodzącym
    Nowym Roku.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i wesołych świat dla Ciebie i Twoich bliskich. I aby kolejny rok był obfitszy w czas na hobby. :)
    Ps. Gratuluję radości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Taka wiadomość usprawiedliwia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!! Spokojnych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Wspaniała nowina! A z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Tobie zdrowych, pogodnych, radosnych i rodzinnych świąt oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała wiadomość, szczególnie w taki świąteczny czas! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna wiadomość, gratuluję i życzę dobrego samopoczucia :) Mam nadzieję, że chęć do haftowania powróci na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje gratulacje :-) Wszystkiego dobrego :-) A hobbit wygląda imponująco :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka