sobota, 11 kwietnia 2015

Międzyblogowy kącik czytelniczy - 4 (9, 10 książka)

Dziś szybki post na temat moich przeczytanych książek.
Postanowiłam pisać na ten temat raz w miesiącu, żeby nie zanudzać Was pewnym nadmiarem (przecież mój blog jest hafciarski!)



kolejną przeczytaną książką jest:

9. Stephen King "Czarna bezgwiezdna noc" - to zbiór 4 opowiadań, względnie krótkich bo książka liczy tylko 365 stron. Osobiście nie jestem fanką Kinga, na mojej półce mam tylko 2 jego książki ("Zielona mila" i Cmętarz zwieżąt")

opis książki: Zbiór 4 minipowieści mistrza grozy, które ujawniają jedną wspólną tajemnicę – ciemną stronę każdego z nas. Niezwykłe opowiadania, połączone tematem kary, zostały wzbogacone posłowiem Kinga, w którym autor opisuje inspiracje do powstania każdego z nich. "Wierzę w to, że w każdym człowieku jest drugi człowiek, obcy..." napisał Wilfred Leland James, bohater pierwszego opowiadania, zatytułowanego „1922”. Kolejne : „Wielki kierowca”, „Dobry interes” i „Dobre małżeństwo” udowadniają, że prawdziwy horror tworzymy sami sobie. 

[No cóż nie lubię literatury pióra S. Kinga] ;/



10. Tadeusz A. Kisielewski, Mariusz Kata "Spotkanie pod skałą" - thriller/sensacja/kryminał do tego oparta na faktach, czytało się lekko i przyjemne.

opis książki: Najnowsza książka Tadeusz A. Kisielewskiego, którą współtworzy z filmowcem Mariuszem Katą.
To oparta na faktach powieść sensacyjna z bezlitosną walką wywiadów i zakazaną miłością w tle!
Druga wojna światowa. Z dala od pól bitewnych toczą się tajne zmagania o powojenne łupy terytorialne. W gabinetach Moskwy, Berlina i Londynu zapadają decyzje, na kim się w tej rozgrywce oprzeć, a kogo z niej wyeliminować. Major GRU Dmitrij Sokołow ma zorganizować zamach na przywódcę jednego z państw sojuszniczych. Porucznik Marietta von Reimer z Abwehry otrzymała zadanie, by do tego nie dopuścić. Rozpoczyna się gra, w której stawką jest nie tylko to, komu uda się wykonać zadanie, ale także ich osobiste losy. Ktoś musi zdradzić, ktoś musi ulec... Sytuacja się komplikuje, gdy do akcji wkracza podwójny agent MI6.


1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...