środa, 6 stycznia 2016

Sal z dziewczynkami - styczeń

w grudniu zapisałam się do Tami na zabawę SALową :) KLIK
12 ślicznych dziewczynek skradło moje serce, nie było rady :)

Pierwsza, styczniowa dziewczynka właśnie spieszy się z Wami przywitać.
Niesie również dobre słowo dla Was na Nowy Rok.
A wygląda tak:


 



Dane techniczne:
- schemat CrossStitcher by Lili of the Valley (Kalendarz 2016) 
- materiał - Linda 27ct
- mulina - ariadna i DMC
- ilość kolorów - 11 (8 ariadna i 3 DMC)
- wielkość obrazka +/- 9 x 11 cm
- zmiana - w gwiazdkach na głowie wróżki podany był rok 2016, u mnie go nie będzie


Póki co, dziewczynka trafia do szafy.
Jeszcze nie mam dla niej przeznaczenia - myślałam o oprawieniu i powieszeniu na ścianie w pokoju Zosi i Wandy...

Czekam niecierpliwie na walentynkową / lutową dziewczynkę.

15 komentarzy:

  1. Szampańska dziewczyna! :) Bardzo ładne są te wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście szampańska dziewczynka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszła, fajnie połączenie mulin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszła Ci dziewczynka styczniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna mała wróżka ;)
    Szczęśliwego Nowego 2016 Roku - pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka :) Też miałam w planach je wyszyć, ale na razie nie wiem co z nimi zrobić po skończeniu

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie dziwię się, że skradła Twoje serducho, bo wygląda cudnie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wróżka :)
    I ta szampańska zabawa...

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszła :) ja też czekam już na lutową dziewczynkę :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka