wtorek, 15 marca 2016

SAL z dziewczynkami - marzec - raz jeszcze

Niestety nasza organizatorka zabawy SALowej ma tymczasowe problemy z blogiem.


Wiadomo trzeba sobie pomagać więc wszystkie dziewczyny biorące udział w zabawie u Tami proszone są o wstawianie linka do swoich panienek na moim blogu :)

Moja świąteczno - marcowa dziewczynka wygląda tak:


do poczytania i obejrzenia większej ilości zdjęć zapraszam TU

Od kilku dni cieszą moje oko na ścianie (zdjęcie na szybko)



Dziewczyny zapraszam w takim razie do linkowania swoich postów w tym miejscu.
(pierwszy raz robiłam możliwość linklowania przez InLinkz, mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze działać)
Myslę, że Daga będzie do was wszystkich zaglądać :)



9 komentarzy:

  1. bardzo piękne te marcowe dziewuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję że Tami szybko się upora z problemami.
    Śliczne te nasze wróżki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że na linkowanie jest jeszcze kilka dni bo na dziś się nie wyrobię :( Hafcik co prawda skończony, ale jeszcze pinkeep muszę z niego stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są nasze wróżki, czekam na następną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne dziewczynki :)
    A cała trójka świetnie prezentuje się na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pięknie wyglądają!
    Dziękuję za możliwość linkowania :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka