czwartek, 1 grudnia 2016

Łapacz snów - LEW - finał

Tak mnie zmotywowały Wasze komentarze pod ostatnim postem, że nie mogło być inaczej. Musiałam przysiąść do Lwa (Hobbit poczeka).

TU - KLIK jest wcześniejszy post dotyczący lwa. Są tam informacje techniczne, rozmiar, kanwa, ilość kolorów...

11 dni i oto on Lwi Łapacz Snów w całej swojej okazałości


Dwa miesiące pracy warte efektu końcowego.
Haft jest niesamowity.
Mocno energetyzujący.


Wprowadziłam kilka swoich modernizacji np. backstitche przy klejnotach (zarówno tych przy wisiorku jak i przy kole) i siatka od łapacza są zrobione jedną nitką a nie tak jak zaleca autorka wzoru dwoma.
Jest też kilka pomyłek ... he he ... ale cicho-sza... nic Wam nie powiem gdzie ;P


Pierwszy raz też dostałam w kość przy robieniu backstitchów.
Robiłam je 3 dni!!
I naprawdę bardzo żałowałam, że nie robiłam ich na bieżąco tak jak próbowałam na samym początku pracy nad tym haftem (rogi i pióropusz), później przestałam robić kontury bo skończyła mi się czarna mulina DMC.
Chociaż nadal kocham hafty z konturami (w tej kwestii naprawdę nic się nie zmieniło) :)

Co tu dużo gadać, zapraszam na reportaż foto :)

Starałam się robić tak zdjęcia, żeby pokazać dany fragment przed i z konturami:



Głowa:




Czaszka i wisiorek:






I jeszcze tak:






Szybkie pranie i krochmalenie



Mokry kotek


I jak, podoba się Wam?

Muszę jak najszybciej oddać lwa do ramiarza.

A teraz wracam do Hobbita :)

bvziaki

32 komentarze:

  1. Zupelnie nie moja bajka ale przykluwa oko i to bardzo.
    Wspaniala kolorystyka i cudowna magia backstitchy stworzyly fantastyczna calosc.
    Gratulacje ,bardzo udana praca :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiele zmienia taka mała drobna kreseczka :):):)
    Sam haft prezentuje się bajkowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada niesamowicie!!! Pieknie go wykonczylas i jest taki niespotykany. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny lew :) Podbił moje serce :) A kontury, wymagające zawsze, ale bez nich haft nie byłby taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Tempo ekspresowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ten obraz jest zjawiskowy. Kolory są niesamowite. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy się podoba? Jest niesamowity. A te backstitche przy piórami! Nie dziwię się że trochę masz ich dość. Ale efekt końcowy wart każdej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft :) kontury zdecydowanie dopełniły całości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest naprawdę wspaniały! Normalnie zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny!!! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wyhaftowałaś go naprawdę szybko. Jest piękny, kolory są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda nieziemsko :)
    Krochmalisz hafty?

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny wzór, piękne wykonanie jestem pod ogromnym wrażeniem 👍😍 gdzie można kupić wzór? Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do strony skąd kupiłam wzór jest podany we wcześniejszym poście

      Usuń
    2. Link do strony skąd kupiłam wzór jest podany we wcześniejszym poście

      Usuń
  14. Piękny łapacz!
    Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowity jest, gratuluje!
    Piękny wzór i żywe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda niesamowicie! W pierwszej chwili myślałam, że to namalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i wyjątkowy haft!
    Nigdy z tym wzorem sie nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Migiem Ci to poszło :) Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny!! Niesamowity wzór i to tło granatowe, mam wrażenie że przez to kolory są jeszcze intensywniejsze. Chylę czoła nad konturkami, efekt wart Twojej pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow muszę przyznać, że robi wrażenie jak by nie było jest oryginalny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam bo dziś w Łodzi.
    Cudo,gratuluje wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam bo dziś w Łodzi.
    Cudo,gratuluje wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Oniemiałam !!Przecudnej urody haft :) Ile tu było pracy - podziwiam za cierpliwość :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...