poniedziałek, 26 grudnia 2016

Pilot - Na skrzydłach pamięci (1)

Pierwsza odsłona mojego Pilota (właściwa nazwa "Na skrzydłach pamięci").

Haftuje się go bardzo przyjemnie i łatwo.
Obrazek opiera się głównie na połkrzyżykach, backstitchach i na 5 kolorach muliny. Krzyżyki są tylko w jednym miejscu, w oczach.


Chciałam wyszywać na Linen 14ct ale zrezygnowałam na rzecz Lnu obrazkowego 32ct.
Przerażały mnie te wielkie dziury...






Na koniec chciałabym wszystkim Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku.


Do poczytania za rok ;-)

15 komentarzy:

  1. Przepiękny będzie:) Wygląda tak delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek, jak naszkicowany :) Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos pięknego wyszywasz... Wszystkiego dobrego po świętach

    OdpowiedzUsuń
  4. lecisz lecisz :) piękny będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest obrazek :) Gdybyś nie napisała, że wyszywa się go półkrzyżykami, to chyba bym się nie zorientowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór wybrałaś, zapowiada się super. Również życzę wszystkiego dobrego i błogosławieństwa w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft...delikatny i w mojej ulubionej kolorystyce :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo ! W takim tempie to skończysz go jeszcze w tym roku :)
    Pozdrawiam serdecznie i również życzę ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały!!! To bardzo delikatny haft:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek, wygląda jak namalowany.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny!
    Masz szczególny talent do wyszukiwania wspaniałych wzorów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, twarz wygląda jak ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...