poniedziałek, 26 grudnia 2016

Pilot - Na skrzydłach pamięci (1)

Pierwsza odsłona mojego Pilota (właściwa nazwa "Na skrzydłach pamięci").

Haftuje się go bardzo przyjemnie i łatwo.
Obrazek opiera się głównie na połkrzyżykach, backstitchach i na 5 kolorach muliny. Krzyżyki są tylko w jednym miejscu, w oczach.


Chciałam wyszywać na Linen 14ct ale zrezygnowałam na rzecz Lnu obrazkowego 32ct.
Przerażały mnie te wielkie dziury...






Na koniec chciałabym wszystkim Wam życzyć Szczęśliwego Nowego Roku.


Do poczytania za rok ;-)

15 komentarzy:

  1. Przepiękny będzie:) Wygląda tak delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek, jak naszkicowany :) Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos pięknego wyszywasz... Wszystkiego dobrego po świętach

    OdpowiedzUsuń
  4. lecisz lecisz :) piękny będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest obrazek :) Gdybyś nie napisała, że wyszywa się go półkrzyżykami, to chyba bym się nie zorientowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór wybrałaś, zapowiada się super. Również życzę wszystkiego dobrego i błogosławieństwa w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny haft...delikatny i w mojej ulubionej kolorystyce :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo ! W takim tempie to skończysz go jeszcze w tym roku :)
    Pozdrawiam serdecznie i również życzę ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały!!! To bardzo delikatny haft:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek, wygląda jak namalowany.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny!
    Masz szczególny talent do wyszukiwania wspaniałych wzorów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, twarz wygląda jak ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka