środa, 31 lipca 2013

letni SAL - 1

Dziś jest post organizacyjny. 

Właściwie to powinien się on nazywać Leniwy SAL :)
Przyznam się bez bicia, że ja swojego obrazka jeszcze nie zaczęłam haftować :(
Ale mam już wszystkie potrzebne mi materiały:)

Tak jak pisałam TU: nie haftujemy na czas, terminu ukończenia brak. Posty publikujemy miej więcej co 2 tygodnie:) Pełna swoboda w wyborze producenta muliny i kolorków:)
Jeśli ktoś chce w dalszym ciągu może do nas dołączyć.



Do zabawy letni SAL zgłosiły się następujące osoby (kolejność alfabetyczna):
1. paolinka (bez bloga)
2. Xymcia-dm z bloga Pleasure, Little Treasure

Dane techniczne co do mojego haftu:
- kanwa polska 20ct
- mulina Ariadna (kolorki "przeliczone" w TYM programie) chociaż długo zastanawiałam się nad Anchorem

Moje początki:)





Muszę się Wam jeszcze pochwalić.
Dostałam pracę, na 1/2 etatu w przedszkolu Akademia Przedszkolaka MAGIA w Nowym Sączu. 1/2 etatu pozwala mi na bycie w dalszym ciągu na urlopie wychowawczym (do stycznia 2015).
Co najfajniejsze mogę moją córcie zabierać również ze sobą (przynajmniej przez najbliższy miesiąc) a od 2 września Zosia idzie do własnego przedszkola:)
Mogłabym ją zgłosić do "mojego" przedszkola ale to nie byłby raczej zdrowy układ


5 komentarzy:

  1. Gratulacje :) wiem jak ciężko jest znaleźć pracę w tym zawodzie bo moja siostra jest przedszkolanką i szuka pracy bez skutku już od dłuższego czasu
    Nęci mnie ten Sal, ale póki co nie dam rady...muszę najpierw skończyć haftowanie u Diany, ale skoro można dołączyć w każdej chwili to pomyśle jeszcze nad tym :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zapisała bym się, ale czasu ostatnio tak mało, że zaczynam podejrzewać, że się doba wstąpiła :)
    Obrazek cudnie romantyczny.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny temat SALa wybrałaś i dziękuję za zaproszenie jednak nie znajdę już czasu - wyszywam teraz dwa samplery równocześnie i trudno mi to pogodzić z moim wymagającym Jaśkiem :( Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten sampler! Będę zaglądać i śledzić Wasze postępy, może z czasem i ja dołączę, ale na razie mam za dużo rozpoczętych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Weronko! Karteczka dotarła już wcześniej, ale nie miałam czasu, dlatego dziś bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...