poniedziałek, 4 listopada 2013

chwalę się - nowe moje logo :)

uwaga, uwaga!
będę się chwalić! :)
Mam nowe logo.
Mój M siedział i siedział i wysiedział :)
Na podstawie zdjęcia, którym już kiedyś się Wam chwaliłam M stworzył moje nowe logo :)

Na szybciutko zrobiłam zdjęcie aktualnej Steam Train (od wczoraj doszło kilka xxxx), M wkleił mi logo (jestem na etapie uczenia się obsługi Fotoshopa) i oto jest:


I jak Wam się podoba?

PS. Hobbit póki co odpoczywa w szafie ;/ ale zaraz jak skończę lokomotywę biorę się tylko za niego

11 komentarzy:

  1. Fajna sprawa mieć własne logo:) Jest bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne logo! Ekstra pomysł!
    Ale masz już dużo Steam Train! Fajnie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Logo bardzo mi się podoba i pomysł jest też fajny, oryginalny. A lokomotywa wygląda zachęcająco. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie że własne,ja nie umiałam.wszystko wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na logo!:)
    Haftu pięknie przybywa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super logo,no i hafcik już pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fauny pomysł z własnym logo :)
    Podziwiam Twoje duże projekty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka