poniedziałek, 18 listopada 2013

Wilczuś rusza w świat ... OGŁOSZENIE WYNIKÓW

witajcie!!

Korzystam z chwili kiedy mój M przysnął (z jego komputera piszę ten post), a Zosia ogląda bajkę ... Jej Wysokość Zosie ;)

W takim razie czas ogłosić wyniki zabawy z wędrującą książką.

Do zabawy zgłosiło się tylko 7 osób ale za to jakich osób! :)






Wszystkie 7 losów trafiło do ogromnego (!) przedszkolnego plecaczka Zosi

 
Moja Panna od losowania miała swoją wizję i ni jak nie chciała pozować wiec musiałam "łapać" to co się dało - nie było drugiego podejścia a już o dłuższym pozowaniu mogłam zapomnieć ;/

 



i tak oto osobą, do której teraz powędruje Wilczek jest (po kliknięciu na foto zostaniecie przeniesieni na jej bloga):

http://mjakmagda.blogspot.com/




Serdecznie gratuluję i czekam niecierpliwie na adres do wysyłki książki.
Na adres czekam tydzień od chwili publikacji tego posta a później losuję kolejną osobę.


4 komentarze:

  1. gratuluję pierwszej czytelniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to lecę dalej śledzić wędrówkę Wilczka, może za którymś podejściem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaa cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak się cieszę :-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. a niech t... no nic wędruję w pogoni dalej za Wilczkiem ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...