sobota, 7 marca 2015

Międzyblogowy kącik czytelniczy - 3 (7 i 8 książka)

Zdecydowanie za dużo czasu poświęcem książką a nie xxx :(


No cóż...

Za mna kolejne dwie pozycje:

7. Anne Rice "Kuszenie" - tom II serii Czas Aniołów, fantastyka
Obie części które przeczytałam uważam, że są warte polecenia i sama nie wiem, która jest ciekawsza

opis książkiKontynuacja „Pokuty” – hipnotyzującej powieści o aniele i płatnym mordercy.
Toby O’Dare wyrusza z kolejną misją zleconą przez anioła. Tym razem przenosi się do fascynującego świata Rzymu epoki renesansu. Musi także zmierzyć się z trawiącymi go wątpliwościami i palącym pożądaniem.
Przejmująca opowieść o trudnych wyborach, zgubnej namiętności i walce z demonami!




8. Ben Sherwood "Charlie St.Cloud" - literatura piękna, 
Nie wiem co mnie skłoniło do przeczytania tej książki. Czasami takie wybory są czystą niewiadomą nawet dla nas samych. Jak dla mnie to typowe romansidło... z duchami w tle....
Zupełnie nie moje klimaty!!
A szperając w necie znalazłam informację, że na podstawie książki zrobili film w 2010 roku... którego nigdy nie obejrzę bo po kilku trailerach widzę, że znacznie się różni od książki

opis książki: Szesnastoletni Charlie St. Cloud cudem uniknął śmierci w wypadku samochodowym. Jego młodszy brat, Sam, umarł podczas reanimacji. Mijały lata, a Charlie wciąż mieszkał w rodzinnym miasteczku w Nowej Anglii. Kosił trawniki i dbał o groby na starym cmentarzu, gdzie pochowano Sama. Po wypadku został obdarzony zadziwiającą zdolnością: mógł widywać zmarłego, rozmawiać z nim, a nawet grać z duchem Sama w baseball.
Pewnego dnia w jego zorganizowane życie wkracza Tess Carroll, wspaniała i silna młoda kobieta, planująca samotny rejs dookoła świata. Niepowtarzalne uczucie, które ich połączy, stanie się początkiem dramatycznych zdarzeń, prowadzących do wyboru między śmiercią i życiem, przeszłością i przyszłością, przyzwyczajeniem i zmianami.


1 komentarz:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...