poniedziałek, 2 marca 2015

Międzyblogowy kącik czytelniczy - 2 (6 książka)

Wczoraj, siedząc na zajęciach z Pedagogiki specjalnej (na kierunku logopedia chyba jeden z mniej potrzebnych przedmiotów) przeczytałam kolejną książkę :)

(numeracja jest kontynuacją z poprzedniego posta i oznacza koleją w kolejności przeczytaną książkę w tym roku)


6. Anne Rice "Pokuta" - fantastyka, thriller, tom I,
pomimo ciężkiego początku - zaczynałam czytać tą książkę dwa razy - to później mnie wciągnęła i nie mogłam już przestać czytać ;)

opis książki: „Pokuta” to hipnotyzująca powieść o aniele i płatnym mordercy. Metafizyczny thriller, który przeniesie Cię do trzynastowiecznej Anglii. Fascynująca i prowokująca książka o winie i przebaczeniu, miłości i nienawiści, samotności i pięknie.



teraz czytam tom II tej książki czyli "Kuszenie" - jakieś 60str już za mną :)



PS. Hobbita przybywa ale stosunkowo wolno

6 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, nie mam teraz czasu na czytanie bo nie mam nudnych zajęć (też czytałam na zajęciach) ale jak tylko mnie opadną siły twórcze to wiem po co sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tak kręcę obok książek Anny Rice, ale jeszcze żadnej nie przeczytałam... Warto? Jeśli warto, to w końcu musze coś przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już mam kolejnych kilka książek czekających w kolejce A.Rice. Bardzo szybko się czyta, przyjemna, niezbyt zawiła fabuła.
      w zeszłym roku czytałam Dar wilka - książka genialna, muszę kupić na ebooka jej kontynuację - Wilcze przesilenie.

      Usuń
  3. Uwielbiam Anne Rice! Choc niektore ksiazki ciagna sie niemilosiernie, ale i tak nie umiem sie powstrzymac jak cos nowego kupie. Prawie wszystko co napisala juz przeczytalam:) Ta serie tez mam w planach, ale przed wakacjami nie bylo juz w empiku, wiec moze w tym roku sie uda na dzien ksiazki, kiedy sa fajne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy przypadkiem nie czytasz najszybciej w kąciku:) ale na zajęciach?;) U mnie druga ksiażka na tapecie o czym niebawem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze żadnej, może się skuszę, wolę bardziej "życiowe", ale ta zapowiada się ciekawie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...